Przetargi.pl
DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM  2016/2017

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM  2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowozy i opieka uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Lubin do szkół w Lubinie wraz z powrotem do domu w roku szkolnym 2016/2017. Planowana liczba przewożonych uczniów (dziennie w jedną stronę) wynosi - 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca w czasie przewozu uczniów musi zapewnić im opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły - rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu przewożącego uczniów był jednocześnie opiekunem. Uczniowie po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będą przekazywani pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania uczniów osobom nieupoważnionym. 2) Planowane trasy: Trasa I - Oszacowana przez Zamawiającego długość trasy - dziennie 63 km (rano i powrót),                                                                            - planowana liczba przewożonych uczniów - 3. Rano: godz. ok. 7.00 Szklary Górne --- Chróstnik --- Krzeczyn Mały --- Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie ul. Składowa 3 --- Szkoła  Podstawowa nr 3 w Lubinie ul. Gwarków 93. Powrót: godz. ok. 15.00 Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubinie, ul. Gwarków 93 --- Zespół  Szkół i  Placówek Oświatowych w Lubinie, ul. Składowa 3 --- Szklary Górne ---  Krzeczyn Mały --- Chróstnik. Trasa II - Oszacowana przez Zamawiającego długość trasy - dziennie 51 km (rano i powrót),                                                                          - planowana liczba przewożonych uczniów - 6. Rano: godz.: ok. 6.45 Raszówka ul. Odzyskana; ul. H.Sawickiej; ul. Leśna --- Miłoradzice --- Osiek ul. Słoneczna --- Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Lubinie ul. M.Skłodowskiej-Curie 4, Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie ul. Składowa 3, Powrót: godz. ok. 15.00 Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Lubinie, ul. M.Skłodowskiej-Curie 4 --- Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie ul. Składowa 3 --- Osiek ul. Słoneczna --- Miłoradzice -- Raszówka ul. H.Sawickiej; ul. Leśna, ul. Odzyskana. Oszacowana przez Zamawiającego łączna dzienna liczba kilometrów dla obu tras (rano i powrót) wynosi - 114 km. 3) Wykaz szkół, do których organizowany jest dowóz, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych szkół, planowane godziny rozpoczęcia nauki szkolnej i planowane godziny zakończenia nauki szkolnej określa załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Usługa świadczona będzie w dni zajęć szkolnych. 5) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu, do akceptacji, szczegółowy rozkład jazdy (godziny), który może ulec zmianie, z zastrzeżeniem, że przybycie uczniów do szkół może nastąpić nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. 6) Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące  podczas przewozów. 7) Pojazdy wykonujący przewozy powinny być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - sprawne technicznie, posiadać homologację, wyposażenie w pasy bezpieczeństwa, windę lub rampę lub najazd, stacjonarne mocowanie wózków inwalidzkich oraz ogrzewanie niezależne. 8) Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowcy stosowne uprawnienia do kierowania tymi pojazdami. W przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia. 9) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, przy pomocy których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. 10) Wykonawca powinien zapoznać się z trasami, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 11) W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym o takich samych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy w ciągu, nie dłużej niż 60 minut od zaistnienia awarii. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia tego czasu do 30 minut. Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty za zapewnienie pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu przewożącego uczniów na zasadach określonych w pkt 21 SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016 r. do dnia 30.06.2017 r., lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach