Przetargi.pl
„Dowozy uczniów do Szkół Podstawowych i Przedszkoli, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021 r.”

Gmina Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Gimnazjalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 734 62 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Wielkopolski
    Gimnazjalna 5
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 734 62 00, , fax. -
    REGON: 250855498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowozy uczniów do Szkół Podstawowych i Przedszkoli, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów z terenu Gminy Ostrów Wielkopolski do szkół i przedszkoli oraz ich powrót do domu w czasie roku szkolnego 2020/2021. Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Daniszynie i Publicznego Przedszkola w Daniszynie oraz odwóz do miejsca zamieszkania. Dowóz uczniów w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej w Daniszynie i Publicznego Przedszkola w Daniszynie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na trasie – wg załącznika nr 8 do istotnych warunków zamówienia. Liczba uczniów do przewiezienia: 50 osób każda trasa. Przewozy realizowane jednym autokarem – na 2-ch trasach. Miejsca siedzące dla dzieci przedszkolnych i klas 1-3: 28 osób. CZĘŚĆ 2- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Lipskiego w Szczurach oraz Publicznego Przedszkola w Biniewie oraz odwóz do miejsca zamieszkania. Dowóz uczniów w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej im. J. Lipskiego w Szczurach oraz Publicznego Przedszkola w Biniewie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na trasie – wg załącznika nr 9 do istotnych warunków zamówienia. Przewozy realizowane w dwóch trasach – dwoma autokarami: 1.Autokar -Liczba uczniów do przewiezienia: 43 osób jedna trasa. 2.Autokar -Liczba uczniów do przewiezienia: 26 osób jedna trasa. Miejsca siedzące dla dzieci przedszkolnych i klas 1-3: 20 osób /1 autokar/. Miejsca siedzące dla dzieci przedszkolnych i klas 1-3: 10 osób /2 autokar/. CZĘŚĆ 3- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sobótce, odwóz do miejsca zamieszkania. „Dowóz uczniów w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej w Sobótce; odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na trasie – wg załącznika nr 10 do istotnych warunków zamówienia. Liczba uczniów do przewiezienia: 52 osoby na trasie; w tym: 52 miejsca siedzące z automatycznie otwieranymi drzwiami. Przewozy realizowane – jednym autokarem –(3 kursy- dowozy, 4 kursy- odwozy) Miejsca siedzące dla dzieci przedszkolnych i klas 1-3: 25 osób. CZĘŚĆ 4- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Lewkowie orz odwóz do miejsca zamieszkania. Dowóz uczniów w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021 r. do Szkoły Podstawowej w Lewkowie orz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na trasie – wg załącznika nr 11 do istotnych warunków zamówienia. Liczba uczniów do przewiezienia: 50 osób jedna trasa. Przewozy realizowane jednym autokarem – /2 kursy/. Miejsca siedzące dla dzieci klas 1-3: 29 osób. CZĘŚĆ 5- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku oraz odwóz do miejsca zamieszkania. Dowóz uczniów w okresie od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na trasie – wg załącznika nr 12 do istotnych warunków zamówienia. Liczba uczniów do przewiezienia: 59 osób Przewozy realizowane jednym autokarem – /2 kursy/ Miejsca siedzące dla dzieci przedszkolnych i klas 1-3: 17 osób. 3.2. Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez Zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym. 3.3. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od 01 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. (188 usługo/dni). W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą. Harmonogramy dowozów – rozkłady jazdy mogą ulec zmianie w przypadku zmian organizacyjnych pracy szkoły. Szczegółowe harmonogramy przejazdu na trasie stanowią załączniki Nr 8-12 na poszczególne dni tygodnia: poniedziałek – piątek. 3.4. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach: - ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 110 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, - ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz.2140 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Kierowcy obsługujący autobusy winni znać trasę przejazdu i przystanków a rotacja kierowców jest niewskazana. 3.5. Zamawiający zapewnia opiekę nad dowozem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.2.1. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.a) Dokumenty podmiotów zagranicznych : 13.a.1.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 13. 5) a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.a.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 13.a.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13.b) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz.1126 ze zm.), dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot , na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik Nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 13.1 niniejszej SIWZ, oraz składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 13.5 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach