Przetargi.pl
Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko oraz uczniów niepełnosprawnych w 2021 r

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 576 108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 684 576 108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko oraz uczniów niepełnosprawnych w 2021 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I - "Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko w 2021 r.”: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości położonych na terenie Gminy Lubsko na podstawie tabeli opłat za bilety miesięczne ustalone dla Gminy Lubsko i rozliczenia na podstawie faktycznie wydanych biletów. Wysokość należności miesięcznej nie może przekroczyć kwoty brutto wynegocjowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym; zwrot biletów z danego miesiąca powodująca obniżenie wynagrodzenia przewoźnika może być dokonywana do 10 każdego miesiąca za dany okres realizacji umowy. b) Wykonawca zobowiązuje się również dodatkowo umożliwić przejazd na podstawie otrzymanych biletów w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od nauki szkolnej na zajęcia pozalekcyjne; c) jednorazowe wyjazdy na zasadach wynajmu autobusu na zasadach stawki w złotych za 1 kilometr; d) punktualny i bezpieczny dowóz dzieci i uczniów, w tym niepełnosprawnych, o których mowa w art. 32 ust 5-7 i art. 39 ust 3 i 4 ustawy o prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148, 1078, 1287, 1680, 1681 i 1818 z późn. zm. do szkół położonych na terenie gminy Lubsko, zgodnie z wyznaczonymi trasami; e) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia rozkładu jazdy zapewniającego dowóz dzieci z miejscowości opisanych w części III SIWZ z zachowaniem: • godzin przyjazdu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko, którym został zapewniony dojazd w godzinach pomiędzy 7.05 a 7.55; • proponowane godziny wyjazdów po zakończonych zajęciach dzieci młodzieży szkół z terenu Gminy Lubsko do poszczególnych miejscowości określa Wykaz tras zamieszczony w części III niniejszej specyfikacji; • planowany ilościowy wykaz dzieci i młodzieży przyjeżdżających i wyjeżdżających ze Szkół, Przedszkoli w Lubsku i Górzynie obejmuje części III SIWZ; f) zobowiązuje się wykonawcę do ustalenia rozkładu jazdy z zachowaniem warunków określonych powyżej na podstawie własnych pomiarów długości trasy przejazdów z poszczególnych miejscowości z uwzględnieniem odbiorów dzieci z istniejących przystanków. Ustalony przez Wykonawcę rozkład jazdy należy uzgodnić z Dyrektorami szkół w terminie jednego tygodnia od rozpoczęcia danego roku szkolnego; g) Wykonawca zapewnia opiekuna do sprawowania opieki nad uczniami. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. h) Przewozy dotyczą dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, wyłączając przerwy świąteczne, obowiązujących w województwie lubuskim oraz dni wolne od nauki. i) Orientacyjna, dzienna ogólna długość tras w okresie styczeń – grudzień 2021 w przypadku wyszczególnionych w części III niniejszej specyfikacji wynosić będzie ok 650 km oraz max. 5 000 km/rocznie (według potrzeb - dowóz uczniów/osób na zawody sportowe, wycieczki, itp.), autobusy zapewniające minimum 45 miejsc. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II i Części III niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ II - "Dowozy szkolne uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy Lubsko w 2021 r.”: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz dzieci niepełnosprawnych do Przedszkola nr 2 w Lubsku i Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lubsku, zgodnie z wyznaczonymi trasami w miesiącach od stycznia do grudnia 2021 r. Przewozy dotyczą dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, wyłączając przerwy świąteczne, czas ferii zimowych obowiązujących w województwie lubuskim oraz dni wolne od nauki. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem 3 trasy wyszczególnione w części III niniejszej specyfikacji • Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - punktualny i bezpieczny dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych, o których mowa w art. 32 ust 5-7 art. 39 ust 3 i 4 ustawy prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378.) do przedszkola i szkoły położonych na terenie gminy Lubsko, zgodnie z wyznaczonymi trasami; • Sporządzenie rozkładu jazdy zapewniającego dowóz dzieci z miejscowości opisanych w części III niniejszej specyfikacji z zachowaniem: - godzin przyjazdu dzieci i młodzieży do przedszkoli, szkół w Lubsku w godzinach pomiędzy 7.05 a 7.55. - proponowane godziny wyjazdów po zakończonych zajęciach dzieci młodzieży przedszkoli i szkół w Lubsku, do poszczególnych miejscowości określa Wykaz tras zamieszczony w części III niniejszej specyfikacji. • Planowany ilościowy wykaz dzieci i młodzieży przyjeżdżających i wyjeżdżających z Przedszkoli, Szkół w Lubsku i Górzynie obejmuje części III niniejszej specyfikacji. • Zobowiązuje się Wykonawcę do ustalenia rozkładu jazdy z zachowaniem warunków określonych powyżej na podstawie własnych pomiarów długości trasy przejazdów z poszczególnych miejscowości z uwzględnieniem odbiorów dzieci z istniejących przystanków. Ustalony przez Wykonawcę rozkład jazdy należy uzgodnić z Dyrektorami szkół w terminie jednego tygodnia od rozpoczęcia danego roku szkolnego. • Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa. • Wykonawca zapewni oznakowanie autobusów w czasie dowożenia uczniów zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: a) oznakuje przód i tył autobusu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. b) oznakuje autobus z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej z napisem barwy czarnej autobus szkolny, c) oznakuje autobus z tyłu tablicą barwy żółtej ze znakiem B-20 z żółtym napisem i obrzeżem. • W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, system ogrzewania powinien zapewnić utrzymanie w autobusach minimalnej temperatury +10ºC wewnątrz pojazdu przy rozpoczęciu pierwszego kursu. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie. • Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić Dyrektora Szkoły i Zamawiającego. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego (autobusy, busy) o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu l godziny od zdarzenia. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami. Bez względu na ilość podstawionych autobusów/busów Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jak za jeden dzień zrealizowanych dowozów. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. • Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II i Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Części I i II: Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach