Przetargi.pl
Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Sulików w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r.

Gmina Sulików ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 778 76 13 , fax. 75 775 69 22
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
    ul. Dworcowa 5
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 778 76 13, fax. 75 775 69 22
    REGON: 23082144000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Sulików w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dowozy i odwozy dzieci i uczniów szkół podstawowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Sulików w formie biletów miesięcznych. Liczbę uczniów uprawnionych do dowozów zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczniów uprawnionych do dowozów o 5% liczby uczniów podanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. 2. Szczegółowe informacje o trasach dowozów zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. Godziny dowozów i odwozów mogą - po uzgodnieniu - ulegać zmianie - na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.). Dowozy i odwozy muszą być realizowane pojazdami oznaczonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.) oraz w przypadku ogłoszenia epidemii, pandemii bądź innych ograniczeń wymogów wskazanych w akcie prawnym określającym zasady korzystania z przewozów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci. Przewozy realizowane muszą być przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego uczestnika kursu zgodną z aktualnymi przepisami drogowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia czy posiadany sprzęt odpowiada ustalonym kryteriom. 7. Dowozy winny być realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki i bezpieczeństwa nad przewożonymi dziećmi i uczniami, Wykonawca zadba również o bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z autobusu. 8. Wykonawca obowiązkowo zapewni opiekę kompetentnej osoby dorosłej przy przewozie dzieci i uczniów w każdym ze środków transportu. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki nad dziećmi i uczniami zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152), winny być sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 9. W przypadku dzieci dowożonych do przedszkola, opiekun zatrudniony przez Wykonawcę zobowiązany jest do doprowadzenia dzieci do wewnątrz budynku przedszkola oraz odbioru z budynku przedszkola. W tym zakresie Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo dzieci. 10. W przypadku uczniów dowożonych do szkół, opiekun zatrudniony przez Wykonawcę zobowiązany jest do doprowadzenia uczniów na teren szkoły oraz odbioru z terenu szkoły. W tym zakresie Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. W przypadku nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy, tj. opóźnienia, braku ogrzewania autobusu, narażenia bezpieczeństwa uczniów, itp. - potwierdzone przez placówkę (przedszkole lub szkołę), Zamawiający ma prawo odstąpić od kontynuacji umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dostępności przewozu osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 19.10.2020 r. do godz. 12:00. 13.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 299 ze zm.). 13.3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sulików, nr rachunku w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Sulikowie 47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z podaniem tytułu: Wadium przetargowe „Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Sulików”. Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 13.4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 13.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). 13.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 13.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy — Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – tj. aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach