Przetargi.pl
Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie

Gmina Siedlec ogłasza przetarg

  • Adres: 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 848 521 , fax. 683 848 473
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlec
    ul. Zbąszyńska 17
    64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie
    tel. 683 848 521, fax. 683 848 473
    REGON: 97077072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi pn. ”Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie” w okresie od 02 września 2019 r do 30 czerwca 2020 r. 2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki do Zespołu Szkół Specjalnych do Wolsztyna z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkoły oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych. 3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną ustalone przez Zespół Szkół Specjalnych w Wolsztynie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił także transport na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość zmiany godziny przyjazdu uczniów do szkoły. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdy kilometr dowozu uczniów od momentu gdy wsiądzie pierwszy uczeń do momentu gdy wysiądzie ostatni uczeń - nie licząc dojazdu i odjazdu pojazdu do miejsca garażowania. 5. Opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun, którego zapewnia Wykonawca. Osoba pełniąca tą funkcję może posiadać jedno z niżej wymienionych uprawnień bądź wykształcenia: przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie medyczne, wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego, przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwa potwierdzającego co najmniej szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu do zapewnienia pojazdu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut. 7. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisy ustawy z dnia 06 września 2001 r o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.). 8. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów specjalnych. 9. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć samochody, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 10. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów. 11. Liczba dzieci dowożonych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie w roku szkolnym 2019/2020: - razem 24 dzieci z następujących miejscowości: Wielka Wieś, Mała Wieś, Kopanica, Jaromierz, Chobienice, Grójec Mały, Belęcin, Zakrzewo, Godziszewo, Siedlec, Karna, Reklinek, Reklin, Tuchorza, Stara Tuchorza i Kiełpiny. 12. Czas oczekiwania na rozpoczęcie lekcji dzieci po dowozie nie powinien przekroczyć 10 minut a odwóz dzieci powinien rozpocząć się w okresie do 30 minut po zakończeniu poszczególnych zajęć szkolnych. 13. Przybliżona ilość km w roku szkolnym: 71.800 km. 14. Na przewozy dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie należy podstawić samochód typu BUS (min. 2) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z opiekunem. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności kierowcy w trakcie realizacji zamówienia. 16. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 16 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, • przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 17. Wykonawca w terminie 10 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 16 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 16. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.), t.j. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 18. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 16 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 16 czynności. 19. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 21. Wymagania stawiane Wykonawcy: • Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, • wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, • ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, • inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 22. W zaproponowanych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć wszelkie koszty mające wpływ do wykonanie usługi. 23. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej ważnej nie później niż od daty zawarcia umowy do terminu obowiązywania umowy na dowozy dzieci do szkół, obejmującą: • ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polisą OC na sumę ubezpieczeniową równą co najmniej wartości 50.000,00 zł. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 24. Dowozy dzieci szkolnych do szkół odbywać się będą zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.). 25. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia w danej części zamówienia. Prawo opcji obejmuje prawo do zamówienia podczas trwania umowy większej ilości asortymentu w każdej części i pozycji – maksymalnie do 30% ilości podstawowej. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: •Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zaparafowany wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach