Przetargi.pl
Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Kamieniec w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Kamieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 64-061 Kamieniec, 1000-lecia Państwa Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 423 388 , fax. 614 430 705
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec
    1000-lecia Państwa Polskiego 25
    64-061 Kamieniec, woj. wielkopolskie
    tel. 614 423 388, fax. 614 430 705
    REGON: 63125937600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Kamieniec w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozów dzieci do szkół na terenie Gminy Kamieniec w roku szkolnym 2019/2020 w ilości 118440 km (ilość przewidywana). Zamówienie obejmuje: a) dowóz dzieci do szkół wraz z odwozem do miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych), oraz zapewnienie opieki dzieciom w czasie dowozu i odwozu. Usługa polega na przewozie dzieci czterema autobusami o minimalnej ilości miejsc : autobus nr 1 – minimum 56 miejsc siedzących plus kierowca autobus nr 2 – minimum 54 miejsc siedzących plus kierowca autobus nr 3 – minimum 50 miejsc siedzących plus kierowca autobus nr 4 – minimum 49 miejsca siedzące plus kierowca (dodatkowo Wykonawca musi posiadać jeden autobus rezerwowy – minimum 56 miejsc siedzących plus kierowca) przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) łącznie 188 dni (z wyłączeniem przerw świątecznych i wakacji) średnio 630 km dziennie. Szczegółowy harmonogram dowozu zostanie uzgodniony z Wykonawcą w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia usługi. Ewentualne drobne korekty harmonogramu wynikające z nieprzewidzianych sytuacji uzgadniane będą na 24 godziny przed zmianą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rewiry oraz trasy) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ b) Zabezpieczenie sprzętu, kierowców i opiekunów umożliwiające bezkolizyjne wykonywanie zamówienia. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) osób zatrudnionych na stanowisku kierowcy autobusu oraz opiekunów przy realizacji usługi będących przedmiotem zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone rozdziale XXI SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada: - aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 58, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne aktualne zezwolenia (licencje), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach