Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej

ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W SEROCKU ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Tadeusza Kościuszki 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W SEROCKU
    ul. Tadeusza Kościuszki 15
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    REGON: 011840059
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2023/2024 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Bolesławowo, Dębe, Dębinki, Izbica, Jachranka, Karolino, Stasi Las, Ludwinowo Dębskie, Ludwinowo Zegrzyńskie, Marynino, Guty, Stanisławowo, Święcienica, Szadki, Wola Smolana, Wola Kiełpińska, Zalesie Borowe, Zabłocie. 2) Szczegółowy opis trasy dowożenia znajduje się w załączniku 1 do SWZ.3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkoły i przedszkola w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024 wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 ustalonego na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).4) Zamawiający zakłada maksymalnie 121 dni dowozu w ramach świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia. 5) Pod pojęciem dowożenia uczniów rozumie się dowożenie i odwożenie uczniów do szkoły wg harmonogramu jazdy autobusów stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Godziny przyjazdu i odjazdu autobusów szkolnych są godzinami orientacyjnymi, rzeczywiste godziny dowozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych, ustalonych przez szkoły. Godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulegać zmianom w trakcie roku szkolnego, w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych. 6) Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w harmonogramie jazdy (np. zmiana godzin dowożenia, zmiana trasy dowożenia, inne zdarzenia losowe itp.). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy, jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.7) Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności tj. strajk, epidemia/pandemia, zakaz prowadzenia zajęć stacjonarnych w szkole.8) Wykonawca w ramach umowy, zaplanuje nieodpłatne przewozy uczniów na wyjazdy edukacyjno – kulturalne, konkursy, na basen w związku z realizacją programu nauki pływania itp. w dniach od poniedziałku do piątku oraz na gminne zawody sportowe także w soboty, zgodnie z potrzebami Zamawiającego - min. 20 km a maks. 70 km miesięcznie, przy czym wykonany kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. Zadeklarowana ilość kilometrów w ramach nieodpłatnych przewozów uczniów stanowi kryterium oceny ofert. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące. 9) Zakres zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu zostaną odrzucone.10) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały zakres zmówienia, zapewniając w tym celu odpowiednią ilość pojazdów oraz osób do realizacji zamówienia.11) Miejsce realizacji: teren Miasta i Gminy Serock.12) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę.13) Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami.14) Wykonawca zapewnia autobus / pojazd spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.15) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 16) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.17) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest wykonywać usługę autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy, wyposażonym na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa i rokiem produkcji nie wcześniejszym niż 2008r. Do realizacji zamówienia wymagane są min. 2 autobusy. 18) Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów, tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę w ramach danej części zamówienia. Powyższa zasada dotyczy również każdej z linii w ramach usługi objętej przedmiotem postępowania.19) Wykonawca musi realizować usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną linię/trasę.20) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę gwarancyjną równą co najmniej wartości zawartej umowy. 21) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany poziomu (wzrostu lub obniżki) wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wynagrodzenie będzie obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, działając zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 245.000,00 zł.4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:a) doświadczenie wykonawcy:Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na przewozie uczniów do szkoły, usługa ta wykonywana była w sposób ciągły przez okres nauki stacjonarnej w danym roku szkolnym, o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł.Uwaga. W przypadku, gdy ww. zakres usługi będzie stanowił część zadania o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługę, o której mowa powyżej. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia autobusu/pojazdu (po 1 dla każdej linii) przy czym ta sama osoba może być wykazana tylko w jednej części, linii.c) wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 autobusami/ pojazdami o co najmniej 40 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy i rokiem produkcji nie wcześniejszym niż 2008, wyposażonymi na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa.Uwaga: Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów, tzn. jeden pojazd może być proponowany do obsługi tylko jednej trasy lub linii. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu (wpis w dowodzie rejestracyjnym) oraz opłacone polisy ubezpieczenia: OC na pojazd zgłoszony do przewozu oraz polisę NNW ubezpieczenia kierowcy i pasażerów w pojeździe od następstw nieszczęśliwych wypadków. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach