Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2015/2016

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 782 62 98 , fax. 0-22 768 35 65
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    ul. Kościuszki 15 15
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 782 62 98, fax. 0-22 768 35 65
    REGON: 01184005900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl, www.oswiata.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2015/2016. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół i przedszkoli w dniach, w których będą realizować obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku szkolnym 2015/2016. 3. Zamówienie obejmuje 2 trasy dowożenia (części zamówienia): 1) Trasa IV: dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Karolino, Stasi Las, Jadwisin, Borowa Góra, Dosin, Marynino Ludwinowo Zegrzyńskie, Wola Smolana, Szadki, Wola Kiełpińska. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 106 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 19.928 km usługi.- planowany czas dowożenia w godzinach 6.50 - 10.30, planowany czas odwożenia w godzinach 12.30 - 17.00. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 94% Wyposażenie autobusu w pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach - 6%. 2) Trasa V: dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Dosin, Skubianka, Jachranka, Borowa Góra, Jadwisin, Stasi Las, Ludwinowo Zegrzyńskie, Jadwisin, Zegrze Południowe, Zegrze. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosić będzie średnio około 104 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona szacunkowo - 19.552 km usługi, planowany czas dowożenia w godzinach 6.50 - 8.00, planowany czas odwożenia w godzinach 12.30 - 16.30. Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 94%. Wyposażenie autobusu w pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach - 6%. Podana ilość kilometrów usługi jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego ilości km usługi podanej w pkt 3.3 ppkt 1, 2, 3, 4, 5. 4. Zakres usług obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Szczegółowe harmonogramy i pomiar tras dowożenia i odwożenia uczniów (godziny przyjazdów autobusów, miejsca przystankowe) zostaną ustalone przez Dyrektorów poszczególnych szkół i przekazane Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia oraz może wystąpić konieczność zmiany przebiegu tras. 5. W roku szkolnym 2015/2016 na trasie IV, V przewidujemy maksymalnie 188 dni dowożenia. 6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 7. Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami. 8. Wykonawca zapewnia autobus spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 9. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 10. Wykonawca realizuje zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2013r, poz.1414 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r, poz. 1137, ze zm.). 11. Wykonawcy wybrani w wyniku przeprowadzonego postępowania do realizacji usługi na trasie IV, V zobowiązani będą do posiadania zezwolenia na wykonywanie regularnego specjalnego przewozu osób w krajowym transporcie drogowym. Zezwolenie powyższe Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w terminie trzydziestu dni od dnia zawarcia umowy. 12. Wykonawca realizujący zamówienie na trasach IV, V zobowiązany jest wykonywać usługę autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy i rokiem produkcji nie wcześniejszym niż 2000. 13. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną trasę dowożenia uczniów z gminy Serock w roku szkolnym 2015/2016 - Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów, tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę. 14. Pojazdy do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu (wpis w dowodzie rejestracyjnym) oraz opłacone polisy ubezpieczenia: OC na pojazd zgłoszony do przewozu oraz polisę NNW ubezpieczenia kierowcy i pasażerów w pojeździe od następstw nieszczęśliwych wypadków. 15. Wykonawca musi realizować usługi za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę. 16. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednej oferty ( na jednym formularzu ) na jedną lub dwie wymienione części zamówienia: 1) Część IV - Trasa IV 2) Część V - Trasa V Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ceny wykonania danego zamówienia odrębnie dla każdej części. 17 . Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wyposażenie pojazdu w pasy bezpieczeństwa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach