Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych i gimnazjów.

Gminny Zespół Oświaty i Kultury w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3523955, 3542033 , fax. 094 3523955
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty i Kultury w Kołobrzegu
    ul. Trzebiatowska 48B 48B
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3523955, 3542033, fax. 094 3523955
    REGON: 33026622500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych i gimnazjów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia uczniów w roku szkolnym 2009/2010 do następujących szkół: Zespół Szkół Nr 2 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Drzonowie Szkoła Podstawowa Nr 6 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa Nr 8 i Gimnazjum Nr 1 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa w Dźwirzynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem poszczególnych tras dowozu zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Prognozowana ilość kilometrów w okresie realizacji usługi wynosi 159.612
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 7 000,00, na zadanie Nr 1 - 3.550,00 zł, na zadanie Nr 2 - 3 450,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie : 1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają stosowne pozwolenia uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, b) wykonawca świadczy usługi w zakresie transportu osobowego od co najmniej dwóch lat 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają lub mają zapewniony dostęp (umowa najmu, umowa leasingu) do w pełni sprawnych technicznie autobusów , w ilości pięciu na zadanie Nr 1 i sześciu na zadanie Nr 2. Gwarancję zapewnienia rezerwowego autobusu na wykonanie zamówienia w przypadku awarii autobusu podstawowego, b) dysponują kierowcami z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającymi uprawnienia do przewozu osób wydane od co najmniej dwóch lat w liczbie odpowiednio : pięciu na zadanie Nr 1 i sześciu na zadanie Nr 2 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Przyjęcie warunków umownych (wg załącznika nr 9 - wzór umowy). 6. Przyjęcie przez wykonawcę pełnego zakresu wybranego zadania (zadanie I, lub/i zadanie II opisanego częścią II (Przedmiot zamówienia) na zasadach specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości (na zasadach cz.IX pkt 1 SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa wg wzoru zał. nr 2. 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru załącznika nr 3. 3. Kalkulację przeliczeniową uśrednionej ceny 1 km trasy dowozu - sporządzoną zgodnie z instrukcją sporządzania ceny - zał. nr 4. 4. Oświadczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5. 5. Wykaz taboru autobusowego oraz autobusu rezerwowego wg załącznika Nr 6(mając na uwadze wymogi cz.IV pkt 2 lit.a). Należy załączyć : w odniesieniu do taboru własnego kserokopie aktualnych wpisów w dowodzie rejestracyjnym o sprawności pojazdu, w odniesieniu do taboru wynajmowanego lub w leasingu - kserokopię umowy wynajmu lub leasingu oraz kserokopię dowodów rejestracyjnych wynajmowanych autobusów. 6. Wykaz kierowców wg załącznika nr 7 (mają na uwadze wymogi cz.Iv pkt 2 lit.b). Należy załączyć kserokopie świadectw kierowców. 7. Stosowne zezwolenia (uprawnienia, koncesje) do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykaz zrealizowanych usług przewozowych w ciągu ostatnich 3 lat, wg załącznika nr 8. 11. Referencje lub oświadczenia od poprzednich zlecających usługę. 12. Potwierdzenie (kopia) wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach