Przetargi.pl
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i opieki w czasie dowozu uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych lub innych placówek oświatowych wymienionych w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 ze zmianami), i z powrotem do miejsca zamieszkania. 1.2 Liczba uczniów niepełnosprawnych - 27 - w tym na wózkach 2 osoby, z czego: 1) 22 uczniów - z Łomianek do Warszawy (2 dzieci na wózkach), 2) 5 uczniów - z Łomianek do Leszna, 1.3 Wykonawca winien dysponować niezbędną ilością samochodów dla zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 4 samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym: minimum 3 samochodami zapewniającymi możliwość transportu osób na wózkach i 1 samochodem przeznaczonym dla dzieci dowożonych do Leszna. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania większą ilością samochodów dla zapewnienia możliwie najkrótszego czasu przebywania dzieci w podróży. 1.4 Godziny przewozów: odbiór dzieci z miejsca zamieszkania z terenu gminy Łomianki w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć, głównie na godz. 800, odbiór dzieci - po zakończeniu zajęć w przedszkolach, szkołach lub innych placówkach oświatowych, bez zbędnego oczekiwania, tj. w czasie potrzebnym do pokonania odległości między placówką oświatową, a miejscem zamieszkania, przy zachowaniu dopuszczalnej prędkości obowiązującej na danej trasie, ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. Nie dopuszcza się postojów z przyczyn nie związanych z realizacją zamówienia. 1.5 Wykonawca winien zapewnić najwyższy poziom usług, zapewnić tabor samochodowy sprawny technicznie, specjalnie oznakowany, posiadający aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób niepełnosprawnych, nie starszy niż 10-letni, posiadający aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców i opiekunów. 1.6 Wyposażenie wymagane: 3) wyposażenie w podjazd dla wózków, 4) pasy mocujące, 5) pasy bezpieczeństwa, 6) przyciemniane szyby, 7) klimatyzacja w okresie letnim, ogrzewanie w okresie zimowym. 1.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 6 i 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 250,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia samochodu zastępczego w razie awarii min. 30 - maks. 60 minut
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach