Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
- Data zamieszczenia: 2013-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7888500, fax. 17 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z ich opiekunami w roku szkolnym 2013 - 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie ok. 82 uczniów z niepełnosprawnościami łącznie wraz z ich opiekunami w dni nauki szkolnej, z miejsca zamieszkania do jednostek oświatowych na terenie miasta Mielca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 2 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną