Przetargi.pl
Dowożenie uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Złotniki Kujawskie

Wydział Oświaty w Złotnikach Kujawskich ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, Powstańców Wielkoplskich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 793900646, 531244574
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Oświaty w Złotnikach Kujawskich
    Powstańców Wielkoplskich 1/1
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 793900646, 531244574
    REGON: 36602019200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Złotniki Kujawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Złotniki Kujawskie Miejsce świadczenia zamówienia – teren gminy Złotniki Kujawskie. 1. Dowożenie i odwożenie obejmuje szkoły: 1) Szkoła Podstawowa im. K. Urbańskiego w Złotnikach Kujawskich ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 2) Zespół Placówek Oświatowych w Tucznie, ul. Pakoska 33, 3) Szkoła Podstawowa w Gniewkówcu, Gniewkówiec 25, 4) Przedszkole Publiczne "Kujawiaczek", 2. Dowóz odbywa się autobusami realizującymi przewozy regularne na trasach obsługiwanych przez Wykonawcę, na podstawie odpowiednich zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych na podstawie imiennych biletów miesięcznych zakupionych przez Zamawiającego , 3. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie harmonogramu zajęć, który zostanie sporządzony przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, 4. Wykonawca dostosuje świadczenie usługi przewozu do harmonogramu zajęć lekcyjnych, 5. Dowożenie obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej stacjonarnej 6. Przewozy odbywać się będą na liniach regularnych, ogólnodostępnych, autobusami z odpowiednią liczbą miejsc gwarantującą przejazd na miejscach siedzących dla dowożonych uczniów oraz ich opiekunów, 8. Liczba przewożonych uczniów i opiekunów nie może być większa niż liczba miejsc wskazanych w dowodzie rejestracyjnym autobusu, 9. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający, 10. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach, 11. Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z wymienionych miejscowości, 12. Przewidywana ilość uczniów dowożonych z poszczególnych szkół wynosi około 331 i szczegółowo określona jest w załączniku nr 7 do SIWZ, 13. Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokonać przeglądu tras w porozumieniu z zamawiającym, 14. Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz.U.2019 r. poz. 2140 z późn. zm.). 3.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.4 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.5 Wymagania zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: kierowcy autobusów na wszystkich trasach jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. b) W terminie do 10 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących usługę objętą niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy . Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. e) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 a) czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania kompetencji lub uprawnień prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli przedstawi aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz.U.2019 r. poz. 2149 z późn. zm.). ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi być spełniony osobno przez każdego w Wykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach