Przetargi.pl
„Dowożenie uczniów i dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Przeworno w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019”

Centrum Usług Wspólnych w Przewornie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-130 Przeworno, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 102 041, , fax. 748 102 041
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Przewornie
    ul. Kolejowa 4D
    57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie
    tel. 748 102 041, , fax. 748 102 041
    REGON: 365845097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwprzeworno.naszaplacowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowożenie uczniów i dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Przeworno w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na dowożeniu uczniów i dzieci wraz z opiekunami (zapewnionymi przez Zamawiającego) do placówek oświatowych na terenie gminy Przeworno w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019. Usługa wykonywana będzie przy pomocy trzech autobusów Wykonawcy. Pod pojęciem dowożenie Zamawiający rozumie dowóz uczniów i dzieci z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych i rozwóz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu uczniów i dzieci pojazdem w ramach komunikacji zamkniętej tj. wyłącznie dla uczniów. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna w każdym autobusie Wykonawcy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie przez okres trwania umowy do stałej współpracy z Kierownikiem Centrum Usług Wspólnych w Przewornie oraz z dyrektorem placówek oświatowych w zakresie dostosowania dowozu do harmonogramu zajęć. Wykonawca proponuje stawkę przewozu, którą szacuje na podstawie dokonanej samodzielnie wizji lokalnej i w oparciu o przedstawiony Zamawiającego harmonogramem dowozu. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z powodu błędnego skalkulowania ceny, czy pominięcia niektórych elementów dowozu. Ostateczny rozkład jazdy autobusów i ostateczną ilość kursów na danych trasach oraz wskazanie miejsc „przystanków szkolnych” Wykonawca ustala pisemnie z Zamawiającym Dowóz uczniów odbywać się będzie od godz. 7:00 do godz. 7.50 wg harmonogramu ustalonego przez Kierownika CUW. Rozwóz uczniów ze szkół w godz. 12.40 do 15.24 wg ww. harmonogramu. Godziny te mogą zostać zmienione w wyniku zmiany ilości uczniów i dzieci, uwzględnienia innych miejscowości z terenu Gminy Przeworno, zmiany planu lekcji. Wstępny harmonogram dowozu uczniów opracowany na potrzeby niniejszego postępowania określa załącznik nr 8 do SIWZ. Miejscem rozpoczęcia i zakończenia dowozu są miejscowości określone w harmonogramie dowozu. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić na własny koszt transport zastępczy. Jeżeli zajdzie konieczność obsługi wyjazdów dodatkowych związanych z funkcjonowaniem i działalnością szkoły (wyjazdy na zawodu sportowe, wycieczki, do kina itp.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług na warunkach podanych w ofercie. Przewidywana ilość km w poszczególnym roku szkolnym wynosi 65 000 km, całość zamówienia obejmująca dwa lata – 130 000 km . Podana liczba jest liczbą szacunkową przyjętą na potrzeby niniejszego postępowania i w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie. Przewóz uczniów odbywa się zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Zamawiającego. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, w przypadku odpracowywania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkołach ogólnopolskie sprawdziany i egzaminy, itp. przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym rozkładem jazdy przygotowanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu dowozu w wyniku: - zmiany organizacji zajęć w placówkach oświatowych, - zmiany ilości dowożonych dzieci lub odwołania zajęć - zwiększenia ilości uczniów i dzieci - zmniejszenia ilości dowożonych uczniów i dzieci. Dzieci w trakcie przewozu muszą zajmować miejsca siedzące. Opiekę w autobusach na trasach przewożących dzieci zapewnia Zamawiający. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci/uczniów muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie. Usługi objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, SIWZ, a także podpisaną umową i wskazaniami Zamawiającego. Odpowiedzialność za jakość wykonania usługi w całości ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz przewożonych dzieci i opiekunów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) dla osób wykonujących w zamówieniu funkcję kierowcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że kierowcy są zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca jeśli wykaże, że posiada ważną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 10 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. 5. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyły wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia na/wg załącznika nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach