Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Moniatyczach

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Moniatyczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe i opieka podczas przewozów około 149 uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół Publicznych w Moniatyczach (Szkoła Podstawowa, Gminne Gimnazjum) na niżej wymienionych trasach: - ze Stefankowice Kolonii (12 G.G.) na godz. 8.00 i z powrotem ok. godz. 14.30, - z Kułakowic Trzecich (21G.G. + 3 S.P.) na godz. 8.00 i z powrotem ok. godz. 14.30, - z Kułakowic Pierwszych (8 G.G. + 3 S.P.) na godz. 8.00 i z powrotem (11) ok. godz. 14.30, - z Kułakowic Pierwszych (2 G.G. + 1 S. P.) na godz. 8.00 - tylko w jedną stronę, - z Kułakowic Drugich (6 G.G + 5 S. P.) na godz. 8.00 i z powrotem (5) ok. godz. 13.15, (6) ok. godz. 14.30, - z Kułakowic Drugich (1 S. P.) na godz. 8.00 - tylko w jedną stronę, ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - z Janek (9 G.G.+ 20 S.P.) na godz. 8.00 i z powrotem (29) ok. godz. 14.30, - z Nowosiółek (12 G.G. + 20 S.P.) na godz. 8.00 i z powrotem (32) ok. godz. 14.30, ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - z Lisek (1 G. G.) na godz. 8.00 i z powrotem ok. godz. 14.30, - z Annopola (2 G.G. + 1 S. P.) na godz. 8.00 i z powrotem (1) ok. godz. 13.15, (2) ok. godz. 14.30, - z Ubrodowic (12 G.G.+ 1 S.P.) na godz. 8.00 i z powrotem (1) ok. godz. 13.15, (12) ok. godz. 14.30, - ze Stefankowic (6 G. G.) na godz. 8.00 i z powrotem godz. 14.30, - ze Stefankowic (góra-kierunek Moniatycze Kol., obok Przedsiębiorstwa (ROLMAG) (2) G.G.) na godz. 8.00 i z powrotem ok. godz. 14.30, - z Moniatycz do Stefankowic (1 S.P.) ok. godz. 14.30 tylko w jedną stronę - powrót. Wyjazd do szkoły z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o 6.20. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do ww. szkoły i powrót do miejscowości zamieszkania uczniów po zakończeniu zajęć szkolnych oraz zapewnienie uczniom opieki w czasie przejazdów. Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej (108 dni) tj. w miesiącach: styczniu 2010 r. - 20 dni, lutym 2010 r. - 10 dni, marcu 2010 r. - 23 dni, kwietniu 2010 r. - 18 dni, maju 2010 r. - 20 dni, czerwcu 2010 r. - 17 dni. Pojazdy, którymi będą świadczone usługi powinny być wyposażone w tablice (PRZEWOZY SZKOLNE). Wskazane jest dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. Zgodnie z art. 36. ust. 4 ustawy wykonawca obowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1, a w tym: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych) i posiadają dokumenty potwierdzające, że wykonali je należycie, 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia. 5.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.1. 5.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3. ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.2. 5.2.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że wykonawca posiada nie posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi/nie przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - określenie odbywa się poprzez skreślenie niewłaściwego zapisu oświadczenia (treść oświadczenia zawiera pkt 1 zał. nr 3 siwz), Jednocześnie do oferty należy załączyć: b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 6.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2. siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ( treść oświadczenia zawiera pkt 2 zał. nr 3 siwz). 6.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, (treść oświadczenia zawiera pkt 3 zał. nr 3 siwz), b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (treść oświadczenia zawiera pkt 4 zał. nr 3 siwz), Jednocześnie do oferty należy załączyć następujące dokumenty: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.3: 6.2.1. ppkt c), d), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1 lit. a i c siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.1 lit. b siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2.1 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis w punkcie 6.2.2 siwz stosuje się odpowiednio. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.3.1. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w siwz, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum, a także czy dysponuje (bądź będzie dysonował) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania. W związku z powyższym, wraz z ofertą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1 siwz. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 6.1.2 i 6.1.3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców. 6.4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 6.4.1. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach