Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2020 roku

Gmina Żmudź ogłasza przetarg

  • Adres: 22-114 Żmudź, Kasztanowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 680 182 , fax. 825 680 620
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmudź
    Kasztanowa 22
    22-114 Żmudź, woj. lubelskie
    tel. 825 680 182, fax. 825 680 620
    REGON: 11019797700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzmudz.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2020 roku w okresie od 2 stycznia 2020 r. do 22 grudnia 2020 roku (z wyłączeniem wakacji ). Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania według tras: I trasa: Pobołowice – Maziarnia – Wólka Leszczańska – Żmudź; ilość – 18 uczniów, długość trasy 9 km. II trasa: Leszczany I – Leszczany – Leszczany Kolonia – Żmudź; ilość – 26 uczniów, długość trasy 8 km. III trasa: Annopol – Syczów – Stanisławów – Dryszczów – Rudno – Żmudź; ilość – 27 uczniów, długość trasy 16 km. IV trasa: Puszcza – Ksawerów – Lipinki – Kazimierówka – Bielin – Roztoka – Klesztów – Żmudź; ilość – 35 uczniów, długość trasy 13 km. V trasa: Pobołowice Kolonia, Wołkowiany, Żmudź; ilość – 6 uczniów, długość trasy 7 km. Odwiezienie uczniów klas 0 – III w godzinach 11:30 – 12:00 na trasie Żmudź – Wólka Leszczańska – Leszczany Łączna liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i odwożonych po zajęciach do miejsca zamieszkania – 112. Dopuszcza się zmianę liczby uczniów dowożonych do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania. Godziny przywozu i odwozu będą zgodne z harmonogramem przedstawionym przez Dyrektora Szkoły. Aktualna, imienna lista uczniów, dla których będą kupowane bilety miesięczne przekazywana będzie Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły co miesiąc do 20 dnia każdego miesiąca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan techniczny pojazdu oraz bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazdy samochodowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być przystosowane do przewozu odpowiedniej liczby uczniów zgodnie z liczbą podaną w pkt 3.2 SIWZ na każdej z tras. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż autobus nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym lub w przypadku zaistniałych awarii uniemożliwiających kontynuowanie dowozu dzieci Wykonawca podstawi zastępczy autobus do miejsca, z którego dowóz winien być kontynuowany w czasie max. 70 minut od chwili zgłoszenia. W przypadku braku autobusu zastępczego, po upływie czasu zadeklarowanego w ofercie zostaną naliczone kary umowne. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od przewozu w związku z odpracowywaniem dni wolnych itp. Dyrektor szkoły obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o dniu wolnym od nauki lub o zaistniałych zmianach w rozkładzie zajęć co najmniej na dwa dni przed tym dniem. Za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu odpowiada przewoźnik. Za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania odpowiada Dyrektor Szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada Koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach