Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2011/2012

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 782 62 98 , fax. 0-22 768 35 65
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    Rynek 4 4
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 782 62 98, fax. 0-22 768 35 65
    REGON: 01184005900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dowożenia uczniów i wychowanków do szkół z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia w dniach nauki szkolnej przewidzianych organizacją roku szkolnego 2011/2012. Przewiduje się ponadto wyjazdy dodatkowe związane z zawodami sportowymi jak i nnymi działaniami wynikającymi z realizacji statutowych zadań szkół. 2) Zakres usług obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych rzystanków) do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Szczegółowy harmonogram i pomiar tras dowozu i odwozu uczniów (godziny przyjazdów autobusów, miejsca przystankowe) zostaną ustalone i przekazane przez dyrektorów poszczególnych szkół Przewoźnikowi, który wygrał przetarg na trasę, przed rozpoczęciem roku szkolnego 2011/2012. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia oraz może wystąpić konieczność zmiany tras. 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 4) Wykonawca zapewnia autobus spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 6) Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami. Zamówienie obejmuje 5 tras dowożenia: 1) Trasa I - dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku z miejscowości: Cupel-Kania Polska-Kania Nowa-Nowa Wieś-Łacha-Gąsiorowo-Wierzbica, Serock ul. Moczydło i ul. Leśna. - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 208 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona nie więcej niż 40.500km. - planowany czas dowożenia w godzinach 630 - 1000 , - planowany czas odwożenia w godzinach 1230 - 1700 . Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 2) Trasa II - dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębe-Izbica-Jachranka- Skubianka-Karolino-Marynino-Ludwinowo Zegrzyńskie-Wola Kiełpińska-Bolesławowo-Guty-Stanisławowo-Ludwinowo Dębskie Święcenica-Zabłocie-Wola Smolana-Szadki, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 220 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona nie więcej niż 42.000 km. - planowany czas dowożenia i odwożenia w godzinach 630 - 1730 (z dwiema przerwami 0,5h) Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 3) Trasa III - dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie i Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Karolino- Stasi Las- Jadwisin- Borowa Góra- Dosin- Zegrze (podjazd pod szkołę), - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 100 km - wykonywana w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona nie więcej niż 20.000 km. - planowany czas dowożenia w godzinach 630 - 800, - planowany czas odwożenia w godzinach 1230 - 1730, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 4) Trasa IV - dowożenie uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69, z miejscowości: Kania Polska-Gąsiorowo-Łacha-Wierzbica-Serock-Stasi Las- Jadwisin-Borowa Góra-Wola Kiełpińska-Dębe do Legionowa, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 90 km - wykonywana w jednym kursie dowożenia do szkoły oraz jednym kursie odwożenia ze szkoły. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona nie więcej niż 17.500 km. - planowany czas dowożenia w godzinach 650 - 830, - planowany czas odwożenia w godzinach 1400 - 1730, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 5) Trasa V - dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej i Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Wola Kiełpińska, Ludwinowo Dębskie, Stanisławowo, Zabłocie, Święcennica, Zalesie Borowe, Wola Smolana, Marynino, Karolino, Ludwinowo Zegrzyńskie, Szadki, Jachranka, Skubianka, Dosin, Zegrze. - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi ok. 245 km - wykonywanych w kilku kursach. Wykonawca w okresie wykonywania usługi wykona nie więcej niż 47.000 km. - planowany czas dowożenia i odwożenia w godz. 630 - 1730 (z dwiema przerwami ok. 0,5h) Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1 km usługi - 100%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie łącznie 11.100,00 zł w tym 2.500,00 zł tylko na trasę I, 2.600,00 zł tylko na trasę II, 1.400,00 zł tylko na trasę III, 1.700,00 zł tylko na trasę IV, 2.900,00 zł tylko na trasę V może być wnoszone w: a) pieniądzu: przelewem na rachunek nr 04 1370 1066 0000 1804 4036 5500. b) Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275); 2. Wadium powinno zostać wniesione do dnia 05.08.2011r. do godz. 9.00. W tym terminie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Serock w pok. Nr 24 muszą zostać złożone oryginały dokumentów dotyczące wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się w dniu otwarcia ofert do godz. 9:00 na koncie bankowym Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni liczone od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzenia złożenia wadium - kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 5. Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji określonych w art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ww. ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach