Gmina Sanok ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 656 551 , fax. 134 656 553
- Data zamieszczenia: 2019-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
ul. Kościuszki 23
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 656 551, fax. 134 656 553
REGON: 37044074900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Sanok w roku szkolnym 2019/2020 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Sanok wraz z opieką na wyszczególnionych poniżej trasach na zasadach wynajmu autobusów lub na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika wykonującego komunikację regularną w roku szkolnym 2019/2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1: Zadanie 1 obejmujące dowóz uczniów na trasie: a) Dębna – Publiczna Szkoła Podstawowa w Trepczy, b) Międzybrodzie – Publiczna Szkoła Podstawowa w Trepczy, Część 2: Zadanie 2 obejmujące dowóz uczniów na trasie: Płowce, Stróże – SP Nr 8 i SP Nr 2 w Sanoku. Część 3: Zadanie 3 obejmujące dowóz uczniów na trasie: Liszna – SP Nr 1 w Sanoku. Część 4: Zadanie 4 obejmujące dowóz uczniów na trasie: a) Łodzina – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Dobra, b) Mrzygłód – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Dobra, c) Hłomcza – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Dobra, d) Tyrawa Solna – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Dobra, e) Dobra – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Dobra, f) Tyrawa Solna – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Mrzygłód, g) Hłomcza – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Mrzygłód, h) Łodzina – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Mrzygłód, i) Dębna – Publiczna Szkoła Podstawowa w m. Mrzygłód, j) Hłomcza – Publiczna Filialna Szkoła Podstawowa w m. Tyrawa Solna, k) Mrzygłód – Publiczna Filialna Szkoła Podstawowa w m. Tyrawa Solna, l) Łodzina – Publiczna Filialna Szkoła Podstawowa w m. Tyrawa Solna, m) Dębna – Publiczna Filialna Szkoła Podstawowa w m. Tyrawa Solna. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia, tj., na część 1 zamówienia i/lub na część 2, 3 i 4 zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz liczby uczniów i tras dowożenia uczniów do szkół w gminie Sanok zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1.jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2. w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy czynności/prac fizycznych przy realizacji usług wskazanych w pkt 3.1, 3.2 i 3.3 SIWZ. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 4 wzoru umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych uznawane będą zezwolenia na świadczenie powyższych usług w ich krajach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w punkcie 5.2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR MARKOWA
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług transportowych realizowanych na podstawie zakupu biletów miesięcznych - w zakresie dowozu i odwozu uczniów do/ze szkół na terenie Gminy i Miasta Sokołów Młp w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-06-01 - REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŁAŃCUT
Dodano: 2022-10-25 - Usługa przewozowa autobusowych przewozów pasażerskich dla podróżnych posługujących się biletami miejskiej komunikacji zbiorowej w Rzeszowie.
Dodano: 2022-09-16 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2022/2023, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych
Dodano: 2022-08-31 - Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2022/2023r. gdzie zastosowano podział na zadania
Dodano: 2022-07-12 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM – LINIE NR 16 i 19
Dodano: 2021-02-08 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM – LINIE 1, 2, 3, 4, 15, 22
Dodano: 2021-02-08 - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA LASZKI OD 18 STYCZNIA 2021 R. DO 31 GRUDNIA 2021 R.
Dodano: 2021-02-02 - „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Niwiska od 01 marca do 31 grudnia 2021 roku”
Dodano: 2021-01-27