Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół z terenie gminy Lubycza Królewska w roku szkolnym 2009/2010.

Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6617002, 6617462 , fax. 084 6617412
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej
    ul. Kolejowa 1 1
    22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
    tel. 084 6617002, 6617462, fax. 084 6617412
    REGON: 00054065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół z terenie gminy Lubycza Królewska w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowożenie uczniów do szkół z terenie gminy Lubycza Królewska w roku szkolnym 2009/2010 Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Lubycza Królewska w roku szkolnym 2009/2010. Dowóz uczniów do szkół odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. od dnia 01.09.2009-18.06.2010. Dowóz uczniów odbywał się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru usług oznakowanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium : kwota wadium 6 500,00 zł PLN słownie : sześć tysięcy pięćset złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni wymogi SIWZ, spełni wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie będzie podlegał wykluczeniu na pdst art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert . 3. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 4. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat 7. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl lub BIP lubycza królewska zakłądka - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach