Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół wraz z opieką nad dziećmi.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół wraz z opieką nad dziećmi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z Łomianek do placówek oświatowych w Warszawie i z powrotem do Łomianek wraz z opieką nad dziećmi. Przewidywana liczba dzieci niepełnosprawnych - 20 (w tym na wózkach - 3 osoby). Wykonawca winien dysponować niezbędną ilością samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniających możliwość transportu osób na wózkach inwalidzkich. Godziny przewozów: odbiór dzieci z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Łomianki - ok. godz.6:30, odbiór dzieci z placówek w Warszawie pomiędzy godz. 14:00 - 15:00. Wykonawca zapewnia tabor samochodowy sprawny technicznie: posiadający aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób niepełnosprawnych, aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz assistance, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Wymagane wyposażenie pojazdów: podjazd dla wózków, pasy mocujące, pasy bezpieczeństwa, przyciemniane szyby. Wyposażenie pożądane: klimatyzacja. Termin realizacji zamówienia: od dnia: od 04 stycznia 2010 r. do 24 czerwca 2010r. (107 dni). W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie o +/ - 2 (dwoje) dzieci lub może się zmienić ilość osób na wózkach inwalidzkich +/- 1 osoba. Z uczniami, oprócz kierowcy, musi jechać przygotowany do tej pracy opiekun, sprawujący opiekę nad dziećmi w czasie transportu, który zapewni pomoc w przemieszczaniu się z domu lub szkoły, a także, w razie potrzeby, udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. Szczegółowy wykaz osób oraz miejsc placówek oświatowych będzie przekazany Wykonawcy wraz z umową. Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, szczegółowe zawarte są we wzorze umowy oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu tj: w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego - powyższe nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności - powyższe nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób- zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001 roku (Dz.U z 2007 r Nr 125 poz. 874 z póź. zm.). 4. Wykaz wykonanej lub wykonywanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na przewozie dzieci/osób niepełnosprawnych wraz z opieką z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania/ wykonywania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie została wykonana należycie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach