Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2020/2021

Powiat Szydłowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szydłowiecki
    pl. M. Konopnickiej 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów uczęszczających do szkół specjalnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu na trasie „z domu” (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego dla danej trasy) „do szkoły” i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków publicznych budżetu Powiatu Szydłowieckiego. 2. Dowożeniem objęci są uczniowie, którzy realizują obowiązek szkolny w Publicznej Szkole Podstawowej Specjalnej w Szydłowcu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu, ul. Kościuszki 39, 26-500 Szydłowiec, Publicznej Branżowej Szkole Specjalnej I Stopnia w Szydłowcu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu, ul. Kościuszki 39, 26-500 Szydłowiec, Publicznej Szkole Specjalnej Przysposabiającej do pracy w Szydłowcu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu, ul. Kościuszki 39, 26-500 Szydłowiec. 3. Na zamówienie składa się: 3.1 obsługa trzech tras: Trasa I: Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 2 dowozy i 2 odwozy) – 196 km Razem uczniów dowożonych + opiekun 16 I Kurs Szydłowiec – Mirówek (18 km)Mirówek- Wierzbica 1 , ul. Wiatraczna 2 (6 km) Wierzbica 1, ul. Wiatraczna 2 – Polany (6 km) Polany- Wierzbica 2, ul. I. Krasickiego (7 km) Wierzbica 2, ul. I Krasickiego -Wola Lipieniecka Mała (9 km) Wola Lipieniecka Mała – Lipienice Dolne 2 (4 km) Lipienice Dolne 1- Lipienice Dolne 2 (1,5 km) Lipienice Dolne 2 – Jastrząb 1, ul. Krótka (3 km) Jastrząb 1, ul. Krótka - Jastrząb 2, ul. M. Konopnickiej (1 km) Jastrząb 2, ul. M. Konopnickiej- Szydłówek (6 km) Szydłówek– Szydłowiec ul. Jastrzębska (3 km) Szydłowiec ul. Jastrzębska - Szydłowiec ul. Kościuszki 176 (1 km) Szydłowiec ul. Kościuszki 176 -Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (2 km) II Kurs Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU – Ciechostowice (14 km) Ciechostowice – Łazy (3,5 km) Łazy - Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (13 km) Przewidywana liczba uczniów: 15 Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla uczniów i opiekuna 16 Trasa II: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 3 dowozy i 3 odwozy) – 192 km Razem uczniów dowożonych + opiekun 12 I kurs Szydłowiec CKZiU - Pawłów ( 9 km) Pawłów- Cukrówka ( 4,5km) Cukrówka – Nadolna 63 (11 km) Nadolna - Hucisko (16 km) Chlewiska- Nadolna (6 km) Hucisko – Szydłowiec ul. Piaskowa (9km) Szydłowiec ul. Piaskowa - Szydłowiec ul. Narutowicza (1 km) Szydłowiec ul. Narutowicza - Szydłowiec ul. Kościuszki 209/14 (2,5 km) Szydłowiec ul. Kościuszki 209/14 – Szydłowiec CKZiU (3 km) II kurs Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II- wyjazd po ucznia do szkoły ( 10 km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II- przywóz ucznia do szkoły ( 10 km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II- odwóz ucznia ze szkoły ( 10 km) Budki II- Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- powrót ( 10 km) Przewidywana liczba uczniów: 11 Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla uczniów i opiekuna 12 Trasa III: Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 2 dowozy i 2 odwozy) – 169 km Razem uczniów dowożonych + opiekun 20 I Kurs Szydłowiec - Wysocko (9 km) Wysocko- Zastronie ( 4,5 km) Zastronie - Zaborowie (3 km) Zaborowie - Łaziska (4km ) Łaziska- Orońsko ul. Brandta 60 ( 5 km) Orońsko ul. Brandta 60- Krogulcza Mokra (5 km) Krogulcza Mokra- Orońsko ul. Zagórska ( 4km) Orońsko ul. Zagórska - Tomaszów (5 km) Tomaszów – Chustki (15 km) Chustki - Zdziechów Działy (4km) Zdziechów Działy95 - Świerczek32 (2,5 km) Świerczek 32- Świerczek 16 ( 1 km) Świerczek 16- Szydłowiec ul. Słoneczna (5 km) Szydłowiec ul. Słoneczna -Szydłowiec ul. Podzamcze ( 1,5km) Szydłowiec ul. Podzamcze- Szydłowiec ul. Narutowicza ( 1,5 km) Szydłowiec ul. Narutowicza -Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (3,5 km) II kurs Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU – Sadek ( 4 km) Sadek- Wola Korzeniowa 97 (5km ) Wola Korzeniowa - Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU ( 2 km) Przewidywana liczba uczniów: 19 Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla uczniów i opiekuna 20 3.2 Zasady realizacji zamówienia: a) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na wskazanych przez Wykonawcę trasach. b) Połączenia komunikacyjne na określonej drodze „z domu do szkoły” lub „ze szkoły do domu” muszą być zgodne z harmonogramem dowozów, o którym mowa w pdpkt. p. c) Liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dowozów 45. d) Wykaz dowożonych uczniów zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2020 r. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian liczby dowożonych uczniów, która jest wielkością szacunkową, jak również do zmiany adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. Zmiana liczby przewożonych dzieci na danej trasie nie może jednak przekroczyć liczby miejsc siedzących w pojeździe (zgodnie z obowiązującymi przepisami COVID-19), natomiast liczba dni nauki szkolnej nie może być większa niż podana w pdpkt k), z uwzględnieniem pdpkt. w). Różnica w ilości przewożonych uczniów, jak również w wykazie dni nauki nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub poprzez faks. f) Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie uczniów będzie realizowane pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi wymagania określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich uczniów z opiekunami na danej trasie, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania o jakichkolwiek nieprawidłowościach w organizacji przewozu osób poprzez zgłoszenie o takim podejrzeniu do odpowiednich instytucji, tj. Policja, Inspekcja Transportu Drogowego w celu przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu, który przewozi osoby, jak również stanu trzeźwości czy czasu pracy kierowcy. h) Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu uczniów „rano z domu do szkoły” i „po południu ze szkoły do domu”. i) Uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. j) Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 8:00, powrót uczniów ze szkoły w godz. 15:35 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). k) Ilość dni nauki szkolnej – z zastrzeżeniem pdpkt. w) w roku szkolnym 2020/2021 wynosi około – 188 (2019: IX-21, X-23, XI-19, XII-15, 2020: I-11, II-20, III-22, IV-18, V20, VI-19). l) Wykonawca musi dysponować minimum trzema pojazdami, posiadającymi taką ilość miejsc siedzących (uwzględniając przepisy COVID-19) jak określone w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 lit c) 1 oraz w rozdziale III pkt 3, pdpkt. 3.1 SIWZ. m) Wykonawca musi dysponować osobami: minimum trzech kierowców, posiadający uprawnienia zgodnie z pkt. 3.4 pdpt. c) i d). Wykonywanie zamówienia przy udziale pojazdów w liczbie większej niż minimalna wymagana skutkuje obowiązkiem dysponowania większa (odpowiedną do liczby pojazdów) liczbą kierowców. n) Każdy uczeń i opiekun musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Zamawiającego. o) W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nieprzekraczającym 60 minut (zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od planowanego czasu przyjazdu/odjazdu z danego przystanku wskazanego w harmonogramie dla danej trasy. p) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, orientacyjną liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych uczniów z danej miejscowości. q) Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 13 września br. na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez dyrektora szkoły, po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych. r) Projekt harmonogramu zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy, ostatecznie podpisany do dnia 11 września 2020 r. s) Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych, a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych uczniów na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych uczniów oraz minimalizację kosztów dowozu. t) Przybliżona dzienna ilość kilometrów wynosi 557. Długość tras w roku szkolnym 2020/2021 ustalona na dzień sporządzenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi około 104 716 km. u) Określona w punkcie 3.2 lit. t) liczba kilometrów ustalona została na podstawie wykonanych przejazdów w roku szkolnym 2019/2020. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w roku szkolnym 2020/2021 i dlatego może ona ulec zmianie, jednak nie więcej niż 2% w stosunku do podanej w punkcie 3.2 lit. t) liczby kilometrów. Różnica w ilości kilometrów nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. v) Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca realizacji usług transportowych, tj. do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy do miejsca postoju pojazdu, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich. w) Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych od przewoźnika, odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. x) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3.4 Inne postanowienia: a) Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2019.0.2140) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110). b) Przewóz uczniów odbywać się będzie wyłącznie pojazdami do tego przeznaczonymi, odpowiednio oznakowanymi (art. 57 ustawy Prawo o ruchu drogowym), c) Kierowcy pojazdów muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa tj, w szczególności posiadać ważne prawo jazdy uprawniające do kierowania określonym pojazdem (art. 6 ust. 1 pkt 9 i 10 ustawy o kierujących pojazdami) i ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. d) Kierujący pojazdem jest obowiązany mieć przy sobie i okazywać na żądanie uprawnionego organu wymagane dla danego rodzaju pojazdu lub kierującego: - dokument stwierdzający uprawnienie do kierowania pojazdem, - dokument stwierdzający dopuszczenie pojazdu do ruchu, - dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie, - inne dokumenty, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnej ustawy (art. 38 ustawy Prawo o ruchu drogowym). e) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. f) Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszelkich informacji, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 4. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 60.10.00.00-9 – usługi w zakresie transportu drogowego 5. Części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy: a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 10% zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy: - konieczne stanie się utworzenie nowej trasy dowozów na podstawie zgłoszeń rodziców na dojazdy uczniów do szkół, - wprowadzenia do planu zajęć szkolnych zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, wymagających utworzenia dodatkowych kursów. b) powtórzenie podobnych usług w zamówieniu podstawowym, c) zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich jak zamówienie podstawowe. 7. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: 1) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom wraz z określeniem ich wartości. 2) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na usługi, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 3) Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy usługi. 4) Zamawiający w terminie 7 dni zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w przypadku, gdy powierzone usługi nie spełniają wymagań określonych w SIWZ. 5) Jeżeli Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę projektu umowy nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 6) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na usługi przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 7) Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonych umów o podwykonawstwo w terminie 7 dni od daty ich przedłożenia, oznacza akceptację ich przez Zamawiającego. 8) Przepisy w/w stosuje się do zmian w umowach o podwykonawstwo. 9) Za działania lub zaniechania podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność jak za własne działania lub zaniechania. 10)Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy na zasadach i w terminie określonym w umowie. W przypadku nieuregulowania umówionego wynagrodzenia dla podwykonawcy przez wykonawcę, a zapłaty przez Zamawiającego bezpośrednio podwykonawcy Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego zwrotu, na pierwsze żądanie całości umówionego wynagrodzenia wypłaconego podwykonawcy powiększonego o odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019.0.2140); Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 4) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 5) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego (do oferty należy załączyć oryginał lub kopię potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę). Treść dokumentu pełnomocnictwa musi określa zakres czynności, do jakich mocodawca udzielił upoważnienia. 6) Dokumenty i oświadczenia są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 7)Potwierdzenie „za zgodność z oryginałem” kopii składanych wraz z ofertą oświadczeń/ dokumentów (nie dotyczy pełnomocnictwa) dotyczy każdej zapisanej strony kserokopii dokumentu lub oświadczenia. 8) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 9) Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę wraz z załącznikami podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę i/lub załączniki do oferty działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty przetargowej i/lub załączników do oferty. 10) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę. 11) Zaleca się aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. 3) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez ustanowionego pełnomocnika. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zmawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3. Sposób zaadresowania oferty: 1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 2) Koperta/opakowanie zawierające ofertę, winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie I niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: a) nazwa, adres i numer telefonu Wykonawcy; b) Powiat Szydłowiecki pl. M. Konopnickiej 7, 26-500 Szydłowiec c) OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM – „Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2020/2021” - Znak sprawy: RI.272.44.2020. d) Nie otwierać przed dniem 18.08.2020 r. do godz. 10:15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 3) Tajemnica przedsiębiorstwa Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz oferty, oznaczonej napisem „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty. W przypadku przedłożenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert winien wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje jawne na podstawie art. 86 ust. 4 ustawy Pzp i innych przepisów prawa 4) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA. Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE. Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach