Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół w roku 2017

Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 545 917 , fax. 818 552 357
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie
    ul. Lubelska
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 545 917, fax. 818 552 357
    REGON: 43061093200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: CZĘŚĆ - I Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do siedziby szkół podstawowych i gimnazjów, oraz z siedziby szkół podstawowych i gimnazjów do miejsca zamieszkania uczniów (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2017. Przejazd uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej odbywać się będzie na podstawie imiennego biletu miesięcznego. Dowóz odbywał się będzie w roku 2017 w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły, nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz uczniów środkiem transportu Wykonawcy na trasach tj.: Trasa I - Annobór – Majdan Kozłowiecki (rondo) – Majdan Kozłowiecki (stara szkoła) – Wandzin (szkoła) – Wandzin – Wandzin (tory) – Trzciniec – Łucka (szkoła) – - szacunkowa długość trasy ok. 32 km (dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 51 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 lub 2 pojazdy o łącznej min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 ; Trasa II - Rokitno (Lipy) – Rokitno – Rokitno (centrum) – Rokitno – Wólka Rokicka – Wólka Rokicka – Baranówka – Łucka (szkoła) – 8,2 km - szacunkowa długość trasy ok. 25 km (dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 51 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 lub 2 pojazdy o łącznej min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 ; - na trasie nr I i II uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:40 – 07:45. Trasa III – Trójnia (przystanek) – Brzeziny (rondo) – Brzeziny (skrzyżowanie przy szkole) - Brzeziny (skrzyżowanie przy drodze gminnej) – Lisów (dom kultury) – Skrobów (szkoła); - szacunkowa długość trasy ok. 30 km (dowóz i odwóz – 4 razy w tyg. godz. 14:00, 1 raz w tyg. godz. 14:50); liczba dzieci 9 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 9; - na trasie uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35, Trasa IV- Szczekarków (zakręt) – Szczekarków – Lubartów (Gim. nr 2); - szacunkowa długość trasy ok. 12 km (dowóz i odwóz); liczba dzieci 23 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 23; Trasa V - Lisów (wieś) – Lisów (Dom Kultury) – Lisów (cegielnia) – Lubartów (Gim. nr 1) - szacunkowa długość trasy ok. 12 km (dowóz i odwóz); liczba dzieci 31 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 31. Trasa VI - Chlewiska – Lubartów (Gim. nr 1), - Lubartów (Gim. nr 2), – Lubartów (SP nr 3) - szacunkowa długość trasy ok. 24 km (2 x dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 33 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 33. - na trasie nr IV, V i VI uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35. Trasa VII - Trójnia – Brzeziny (szkoła); - szacunkowa długość trasy ok.12 km (dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 9 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 9 - na trasie nr VII uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35. Odwóz jest odwrotnością dowozu; planowana godzina odwozu ok. 13:15 – 15:20. Uczniowie w pojazdach mają mieć zapewnione miejsce siedzące. Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmiany organizacyjne dotyczące uczniów aktualna liczba uczniów objętych może ulec zmianie, tym samym trasa dowozu może ulec zmianie oraz godziny dowozu i odwozu uczniów. Dokładne godziny kursowania pojazdów przewoźnik uzgadniał będzie z dyrektorami poszczególnych szkół. CZĘŚĆ - II Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Lubartów do szkół w Lublinie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 01 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r. w dni nauki szkolnej. Usługa winna być wykonana środkiem transportu Wykonawcy według wyszczególnionego zadania: Liczba osób do przewozu - 3, Przebieg dzienny środka transportu określa się na około 140 km. Adresy uczniów: Szczekarków 83A, 21-100 Lubartów–1 osoba, Skrobów kol 74 A, 21-100 Lubartów–1 osoba; Dowóz na zajęcia: Lublin, ul. Hilszferda 6 - na godz. 8 00. Baranówka 5A, 21-100 Lubartów –1 osoba; Dowóz na zajęcia : Lublin, ul. Głuska 5 - na godz. 8 00. Odbiór uczniów ze szkół od około godziny 1400 . Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) godziny przejazdów ( dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym planem lekcji, b) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów, c) wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu, d) odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania , e) liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów, f) w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru, g) zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. h) zamawiający wymaga oznaczenia pojazdu tablicami „dzieci", oraz pozostałymi oznaczeniami wynikającymi z przepisów obowiązującego prawa w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych. Wymagania zamawiającego w związku z w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności kierowcy. dla części I zamówienia – 7 osób (kierowców) dla części II zamówienia – 1 osoba (kierowca) ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWCY PRZY PRZEWOZACH UCZNIÓW: 1) dbanie o bezpieczne wejście ucznia, jego przewóz i wyjście do i z pojazdu, 2) zachowanie szczególnej ostrożności w czasie przewozu uczniów poprzez dostosowanie prędkości do warunków drogowych, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 3) dbanie o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu, 4) prowadzenie dokumentacji jazdy, tzn. wypełniania karty drogowej, 5) taktowne i życzliwe zachowanie wobec uczniów 6) współpraca z opiekunem podczas przewożenia uczniów niepełnosprawnych – dotyczy wyłącznie II części zamówienia. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Czynności kierowcy będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku nr 2 b do SIWZ. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy , a także oświadczenie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobę poniżej łącznej liczby wskazanej w ust. 2. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach