Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Księżpol w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6877419 (20) , fax. 846 877 432
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12
    23-415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 84 6877419 (20), fax. 846 877 432
    REGON: 95036909500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Księżpol w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Księżpol w roku szkolnym 2020/2021, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów z następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu; b) Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym; c) Szkoła Podstawowa w Korchowie Pierwszym; d) Szkoła Podstawowa w Rakówce; 2. Pod pojęciem przewóz uczniów do szkoły należy rozumieć: a) przywiezienie uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły, nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych; b) odwiezienie uczniów ze szkół do miejsca zamieszania zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół. 3. Dowożenie uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie od dnia 01 września 2020 r. do dnia 25 czerwca 2021 r. 4. Liczba dowożonych uczniów : 379 (liczba dowożonych uczniów może ulegać zmianom). 5. Liczba dni nauki szkolnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603). w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 188 dni. 6. Do obliczenia szacunkowej wartości oferty całorocznych kosztów dowożenia uczniów należy przyjąć: a) - liczbę uczniów 379; b) - liczbę miesięcy 10. 7. W roku szkolnym 2020/2021 wystąpią przerwy w nauce szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego w tym: a) Zimowa przerwa świąteczna b) Ferie zimowe c) Wiosenna przerwa świąteczna d) Ustawowe dni wolne od zajęć lekcyjnych. 8. Dowóz uczniów w poszczególnych szkołach: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu, ul. Biłgorajska 11, 23-415 Księżpol zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8:00, a) Trasa I: Płusy - 4, istnieje możliwość polaczenia z trasą nr IV dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Korchowie Pierwszym. Łącznie - 4 uczniów. b) Trasa II: Księżpol (od strony Borek) - 13, Borki - 13, Zynie – 4 Żary – 3. Łącznie – 33 uczniów. c) Trasa III: Biłgoraj – 1, Markowicze - 25, Stare Króle – 13, Gliny - 5, Zynie - 2 uczniów. Łącznie – 46 uczniów. Razem: 83 uczniów. 2) Szkoła Podstawowa w Korchowie Pierwszym, Korchów Pierwszy 86 B, 23-415 Księżpol , zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8:00, a) Trasa IV: Szarajówka - 4, Korchów Drugi - 33, Korchów Pierwszy – 15. Łącznie – 52 uczniów. b) Trasa V: Płusy - 41, Korchów Pierwszy – 19 Łącznie - 60 uczniów. Razem: 112 uczniów. 3) Szkoła Podstawowa w Rakówce, Rakówka 1, 23-415 Księżpol zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8:00. a) Trasa VI: Budzyń -15, Zawadka – 21, Rakówka – 1. Łącznie: 37 uczniów. b) Trasa VII: Przymiarki Dolne – 4, Przymiarki Górne – 9, Marianka – 2. Łącznie – 15 uczniów. Razem: 52 uczniów. 4) Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym, Majdan Stary 21, 23-414 Majdan Stary, zajęcia rozpoczynają się o godzinie 7.45. a) Trasa VIII: Kulasze – 1, Nowy Lipowiec - 9, Stary Lipowiec – 12. Majdan Nowy – 24, Łącznie – 46 uczniów. b) Trasa IX: Zanie/Zynie – 5 uczniów, Majdan Stary – 24 uczniów. Łącznie 29 uczniów. c) Trasa X: Cegielnia Markowicze - 8, Gliny – 2, Majdan Nowy – skrzyżowanie – 18, Rogale – 28 uczniów, Łącznie 56 uczniów. Razem 131 uczniów. 5) Odwożenie uczniów ze szkół nastąpi na podstawie obowiązującego w danym roku szkolnym planu lekcji. Godziny dowozu i odwozu podane są szacunkowo i mogą ulec zmianie. Szczegółowy harmonogram dowozu i dowozu uczniów zostanie opracowany przez Dyrektorów szkół i przekazany wykonawcy. Dzieci muszą zostać przywiezione do szkoły najwcześniej 15 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. 9. Powrót do miejsc zamieszkania: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu; a) pierwszym kursem; godz. 12:45, w kierunku miejscowości: - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, b) drugim kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, Biłgoraj, c) trzecim kursem; godz. 14:35, w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, Żary, Borki, Księżpol, 2) Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Stary; a) pierwszym kursem; godz. 12:30, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy krzyżówka, Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, Kulasze, b) drugim kursem; godz. 13:25, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy krzyżówka, Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, c) trzecim kursem; godz. 14:20, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy krzyżówka, Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, 3) Szkoła Podstawowa w Korchowie Pierwszym; a) pierwszym kursem; godz. 11:45 (kurs jeden raz w tygodniu), w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, b) drugim kursem powrotnym; godz. 12:00 (kurs jeden raz w tygodniu), w kierunku miejscowości: - Płusy, c) trzecim kursem; godz. 12.45, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, d) czwartym kursem powrotnym; godz. 13:00, w kierunku miejscowości: - Płusy, e) piątym kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, f) szóstym kursem powrotnym; godz. 13:55, w kierunku miejscowości: - Płusy, g) siódmym kursem; godz. 14:35, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, h) ósmym kursem powrotnym; godz. 14:50, w kierunku miejscowości: - Płusy. i) dziewiątym kursem; godz. 15.25 (kurs 2 razy w miesiącu), w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy, Korchów Drugi, Szarajówka, j) dziesiątym kursem powrotnym; godz. 15.40(kurs 2 razy w miesiącu), w kierunku miejscowości: - Płusy. 4) Szkoła Podstawowa w Rakówce a) pierwszym kursem; godz. 12:45, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka, - Budzyń, Zawadka, Rakówka, b) drugim kursem; godz. 13:35, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Zawadka, c) trzecim kursem; godz. 14.30, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Zawadka, 10. Warunki realizacji zamówienia : 1) Szczegółowy rozkład kursowania autobusów dowożących uczniów do szkół w poszczególne dni tygodnia niezbędnych do przywiezienia i odwiezienia uczniów Wykonawca ustali indywidualnie z każdym dyrektorem szkoły. 2) Uczniowie będą dowożeni z przystanków autobusowych komunikacji publicznej, lub innych miejsc uzgodnionych z Zamawiającym i Dyrektorami szkół. 3) Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.), Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.), Ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r. , poz. 8 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r. , poz. 2022 ze zmian.). 4)Do wykonania zamówienia zamawiający wymaga min. 6 pojazdów, które zapewnią terminowy dowóz uczniów do wszystkich szkół z poszczególnych tras podanych w punktach 4.1.8. i 4.1.9. Pojazd powinien posiadać odpowiednią Ilość miejsc do przewozu uczniów na poszczególnych trasach. Liczba uczniów zakwalifikowanych do dowożenia określona jest w punkcie 4.1.8. 5) Przewoźnik w ramach obowiązujących przepisów zapewnia przewożonym uczniom bezpieczne warunki i opiekę w czasie dowożenia. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w ramach komunikacji publicznej, pod warunkiem, że zostaną zapewnione miejsca dla wszystkich przewożonych uczniów. 7) Przewoźnik, na własny koszt dostarczy dowożonym uczniom bilety miesięczne, identyfikatory lub inny dokument, uprawniający uczniów do bezpłatnego przejazdu autobusem dowożącym uczniów do szkół. W innym przypadku Przewoźnik jest zobowiązany do zabezpieczania miejsca w autobusie i bezpłatnego przewozu wszystkich uczniów oczekujących na każdym przystanku autobusowym i innym miejscu do tego wyznaczonym, tak jak w przypadku wydania identyfikatorów lub innych dokumentów uprawniających do przejazdu. 8) W przypadku awarii będącego na trasie autobusu, Wykonawca zabezpieczy autobus zastępczy spełniający wymagania określone przez Zamawiającego do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Maksymalny czas wymiany autobusu po awarii Zamawiający ustala na 40 minut od stwierdzenia awarii. O awarii autobusu wiozącego uczniów, Wykonawca niezwłocznie informuje szkołę i Zamawiającego.. 9) Na okoliczność każdego przypadku awarii autobusu na trasie dowożenia uczniów właściwa szkoła i przewoźnik sporządzają protokół, w którym zawarte są co najmniej następujące dane:  data i godzina zdarzenia,  trasa przejazdu i miejsce awarii,  nazwa przewoźnika wykonującego usługę,  nazwa szkoły, z której znajdują się uczniowie w autobusie,  godzina poinformowania dyrektora szkoły o zdarzeniu,  godzina podstawienia innego autobusu do przewozu uczniów,  łączny czas opóźnienia dojazdu do celu. Za sporządzenie protokołu odpowiedzialnym jest dyrektor szkoły, której uczniowie byli przewożeni uszkodzonym autobusem. 10) W terminie do 5 dni od daty rozpoczęcia roku szkolnego i każdorazowo przy trwałych zmianach w ilości dowożonych dzieci, Dyrektorzy placówek oświatowych przekażą Wykonawcy imienne listy dzieci i młodzieży do dowozu. 11) Kierowca powinien mieć łączność telefoniczną z Wykonawcą, szkołami i Zamawiającym. 11. Rozwiązania równoważne. Nie dotyczy 12. Klauzula zatrudnienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcy osób, które wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu autobusami podczas realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r poz. 1040z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności, o których mowa wyżej, były zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy, co najmniej na okres wykonywania tych czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma również prawo do żądania od wykonawcy innych dowodów niż wymienione w pkt. 3 lit. a w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie zobowiązany jest przedłożyć dokumenty opisane w pkt. 4. 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 15. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas wykonania usługi uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Księżpol: Bank Spółdzielczym w Księżpolu nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z adnotacją „Dowożenie uczniów do szkół 2020/2021: OK.271.1.1.2020” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony po złożeniu przez wykonawcę prawidłowo wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków - załącznik nr 4b do SIWZ oraz aktualnej licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokumentów równoległych (pozwalającą na przewóz określonej w wykazie tras liczby osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PO otwarciu ofert : w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Na wezwanie zamawiającego : 1) Aktualnej licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokumentu równoważnego. 2) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ „Zobowiązanie” – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach