Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6252457 , fax. 089 6252457
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki
ul. Kolejowa 5 5
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6252457, fax. 089 6252457
REGON: 51033365200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl, http://www.zooksit.nidzica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na terenie Gminy Nidzica w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na terenie Gminy Nidzica w roku szkolnym 2009/2010. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Łyna- Nibork- Nidzica- Zagrzewo- Nidzica, 112 km, autobus min. 41 miejsc Część II Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Orłowo- Łyna- Wietrzychowo- Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica, 75 km, autobus min. 40 miejsc Część III Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica- Rozdroże- Nidzica- Szerokopaś- Litwinki- Nidzica, 108 km, autobus min. 50 miejsc Część IV Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Załuski- Frąknowo- Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki- Rączki- Załuski- Nidzica, 147 km, autobus min. 50 miejsc Część V Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Waszulki- Bartoszki- Grzegórzki- Nidzica- Piotrowice- Magdaleniec- Módłki-Nidzica, 93 km, autobus min. 40 miejsc Część VI Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Siemiątki- Pawliki- Kamionka- Kanigowo- Kolonia Kanigowo- Tatary- Nidzica, 110 km, autobus min. 50 miejsc Część VII Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Łyna- Wietrzychowo- Łyna, 92 km, autobus min. 50 miejsc Część VIII Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Bujaki- Dobrzyń- Łyna- Wietrzychówek- Łyna, 85 km, bus min. 20 miejsc Część IX Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Nidzica- Radomin- Nidzica- Waszulki- Nidzica- Pielgrzymowo- Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Nidzica- Pielgrzymowo- Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Nidzica, 95 km, bus min. 22 miejsca Część X Dowożenie uczniów do szkół i sprawowanie opieki nad nimi na trasie: Likuzy- Nidzica- Likuzy, 55 km, bus min. 7 miejsc - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d )nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VI.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, b)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ) (kierowcy- świadectwa kwalifikacyjne oraz ukończony kurs z zakresu udzielania pierwszej pomocy medycznej, opiekunowie- przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs z zakresu udzielania pierwszej pomocy), c)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ) (wykaz środków transportowych przewidzianych do wykonania zadania wraz z aktualnym zaświadczeniem o przeprowadzonych badaniach technicznych pojazdu). VI.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszystkie wyżej wskazane dokumenty należy złożyć jako załączniki do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. VI.4. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w myśl art. 44 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). VI.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). VI.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b)Oferta winna zawierać oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum wraz z dokumentami ustanawiającymi pełnomocnika. c)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) każdy z Partnerów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt VI. 1. i VI. 4. Dokumenty wymienione w pkt VI. 2. i VI. 3. powinny łącznie dotyczyć wszystkich Partnerów. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez lidera.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zooksit.nidzica.pl , http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego.
Dodano: 2016-07-26 - Dowożenie uczniów do Szkół Podstawowych, Gimnazjum, Przedszkola Samorządowego w Wielbarku oraz uczniów niepełnosprawnych do Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szczytnie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do szkół gminnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych
Dodano: 2016-07-08 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci ze szkół i gimnazjum na terenie gminy Dźwierzuty wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-06-24 - Dowóz dzieci wraz z opieką w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-23 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Pisanicy, Gimnazjum w Kalinowie oraz Szkół Podstawowych w: Kalinowie, Borzymach i Sypitkach oraz odwóz po zajęciach szkolnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-14 - Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SPSZOZ Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu
Dodano: 2016-06-09 - Dowóz uczniów z miejscowości położonych na terenie Gminy Orzysz do Zespołów Szkolno- Przedszkolnych i Gimnazjum oraz powrót po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-07