Przetargi.pl
„Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020” oraz „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych”

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020” oraz „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia składa się z dwóch części: 1.1.Część 1 obejmująca zadanie: „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020”a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do przedszkola i szkół na terenie Gminy Uniejów na trasie „z domu” (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego dla danej trasy) „do szkoły” i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2019/2020, b) przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków publicznych budżetu gminy Uniejów, 1.2 Część 2: obejmująca zadanie: „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych” a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie, ul. Kościelnicka 26-28, 99-210 Uniejów na trasie „ze szkoły do domu” wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia w dni wskazane przez Zamawiającego w roku szkolnym 2019/2020. b) przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 2. Dowożeniem objęte są dzieci, które: a) Część 1 - realizują obowiązek szkolny w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie, ul. Kościelnicka 26-28, 99-210 Uniejów, Szkole Podstawowej im. Płk. Pil. Szczepana Ścibiora w Wieleninie, Wielenin Kol. 30 A, 99-210 Uniejów; Szkole Podstawowej im. M. Skłodowskiej - Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 99-210 Uniejów oraz wychowanie przedszkolne w Miejskim Przedszkolu w Uniejowie, ul. Wiśniowa 9, 99-210 Uniejów; b) Część 2 - realizują obowiązek szkolny w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie i są równocześnie uczestnikami projektu pn. „Uniejowska Akademia Kompetencji Kluczowych”.3. Na zamówienie składa się: 3.1 Część 1 - obsługa sześciu tras: Trasa I: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 70 km Razem dzieci dowożonych 47; Dąbrowa - Rożniatów - Rożniatów Kol. – Czepów – Stanisławów - Szkoła Podstawowa w Wieleninie Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla dzieci 47; Trasa II: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 113 km; Razem dzieci dowożonych 114; Kuczki – Góry – Skotniki - Szkoła Podstawowa w Wilamowie – Lekaszyn – Brzozówka - Osina - Szkoła Podstawowa w Wilamowie - Czepów - Stanisławów - Szkoła Podstawowa w Wilamowie - Ostrowsko - Szkoła Podstawowa w Uniejowie – Przedszkole w Uniejowie; Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla dzieci 43; Trasa III: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 104 km; Razem dzieci dowożonych 96; Bronówek - Bronów - Kobylniki - Szarów - Józefów - Wola Przedmiejska - Szkoła Podstawowa w Uniejowie - Biernacice - Felicjanów - Czekaj – Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie; Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla dzieci 51; Trasa IV: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) - 65 km; Razem dzieci dowożonych 63; Człopy - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie – Zieleń - Spycimierz Kolonia - Spycimierz - Zieleń - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie; Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla dzieci 37;Trasa V: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 118 km; Razem dzieci dowożonych 73; Sempółki - Boczki - Niewiesz – Grocholice - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie – Dominikowice - Gibaszew - Krępa - Lipnica I i II - Balin - Sienkiewicza - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie ; Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla dzieci 45; Trasa VI: Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 45 km; Razem dzieci dowożonych 57; Brzeziny - Brzeziny Kolonia - Orzeszków - Orzeszków Kol. - Szkoła Podstawowa; w Wieleninie - Wielenin - Kozanki - Zaborów - Szkoła Podstawowa w Wieleninie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie; Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla dzieci 37. 3.2 Zasady realizacji Części 1: a) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na wskazanych przez Wykonawcę trasach. b) Połączenia komunikacyjne na określonej drodze „z domu do szkoły” lub „ze szkoły do domu” muszą być zgodne z harmonogramem dowozów, o którym mowa w pdpkt. p. c) Liczba dzieci uprawnionych do korzystania z dowozów 450.d) Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr legitymacji – jeżeli została wydana) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 30.08.2019 r. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian liczby dowożonych uczniów, która jest wielkością szacunkową jak również do zmiany adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. Zmiana liczby przewożonych dzieci na danej trasie nie może jednak przekroczyć liczby miejsc siedzących w autokarze, natomiast liczba dni nauki szkolnej nie może być większa niż podana w pdpkt k), z uwzględnieniem pdpkt. w). Różnica w ilości przewożonych dzieci jak również w wykazie dni nauki nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub poprzez faks. f) Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie dzieci będzie realizowane pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi wymagania określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich dzieci na danej trasie oraz osoby zatrudnionej do sprawowania opieki nad dziećmi, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania o jakichkolwiek nieprawidłowościach w organizacji przewozu osób poprzez zgłoszenie o takim podejrzeniu do odpowiednich instytucji, tj. Policja, Inspekcja Transportu Drogowego w celu przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu, który przewozi osoby, jak również stanu trzeźwości czy czasu pracy kierowcy. h) Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci „rano z domu do szkoły” i „po południu ze szkoły do domu”, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa podczas sprawowanej opieki, odbioru dzieci od rodziców/opiekunów i przekazanie pod opiekę szkoły, odbioru od nauczycieli ze szkoły i przekazanie pod opiekę rodziców oraz pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu (w tym przeprowadzanie przez jezdnię). i) Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. j) Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 8.00, powrót dzieci ze szkoły w godz. 12.45 – 16.30 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). k) Ilość dni nauki szkolnej – z zastrzeżeniem pdpkt. w) w roku szkolnym 2019/2020 wynosi około – 188 (2019: IX-21, X-23, XI-19, XII-15, 2020: I-11, II-20, III-22, IV-18, V-20, VI-19). l) Wykonawca musi dysponować minimum sześcioma pojazdami, posiadającymi taką ilość miejsc siedzących jak określone w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 lit c) 2 oraz w rozdziale III pkt 3, pdpkt. 3.1 SIWZ. m) Wykonawca musi dysponować osobami: minimum sześciu kierowców i minimum sześciu opiekunów, posiadający uprawnienia zgodnie z pkt. 3.5 pdpt. c) i d). Wykonywanie zamówienia przy udziale pojazdów w liczbie większej niż minimalna wymagana skutkuje obowiązkiem dysponowania większa (odpowiedną do liczby pojazdów) liczbą kierowców i opiekunów. Na każdy pojazd Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jednego opiekuna. n) Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi dziećmi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Wykonawcy. o) W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nieprzekraczającym 60 minut (zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od planowanego czasu przyjazdu/odjazdu z danego przystanku wskazanego w harmonogramie dla danej trasy. p) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, orientacyjną liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych dzieci z danej miejscowości. q) Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 13 września br. na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez dyrektora szkoły, po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych i przedszkolnych. r) Projekt harmonogramu zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 30.08.2019 r. s) Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych, a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych dzieci na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu. t) Przybliżona dzienna ilość kilometrów wynosi 515. Długość tras w roku szkolnym 2019/2020 ustalona na dzień sporządzenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi około 96 820 km. u) Określona w punkcie 3.2 lit. t) liczba kilometrów ustalona została na podstawie wykonanych przejazdów w roku szkolnym 2018/2019. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w roku szkolnym 2019/2020 i dlatego może ona ulec zmianie, jednak nie więcej niż 2% w stosunku do podanej w punkcie 3.2 lit. t) liczby kilometrów. Różnica w ilości kilometrów nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. v) Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca realizacji usług transportowych, tj. do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy do miejsca postoju pojazdu, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich. w) Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych od przewoźnika, odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: -odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. x) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3.3 Część 2 –obsługa trzech tras: Trasa I: Długość dzienna trasy – 35 km; 1) Planowana liczba dzieci dowożonych: 10; 2) Przebieg trasy: Szkoła Podstawowa w Uniejowie - Biernacice - Józefów - Biernacice - Bronówek - Wojciechów - Wola Przedmiejska; 3) Planowana liczba przewozów: 3 przewozy w tygodniu x 30 tygodni = 90 przewozów; Trasa II: Długość dzienna trasy – 43 km ; 1) Planowana liczba dzieci dowożonych: 15; 2) Przebieg trasy: Szkoła Podstawowa w Uniejowie - Wola Przedmiejska - Czekaj - Biernacice - Józefów - Sempółki - Dominikowice – Gibaszew; 3) Planowana liczba przewozów: 3 przewozy w tygodniu x 30 tygodni = 90 przewozów; Trasa III: Długość dzienna trasy – 16 km; 1) Planowana liczba dzieci dowożonych: 10 2) Przebieg trasy: Szkoła Podstawowa w Uniejowie - Zieleń - Spycimierz - Zieleń – Człopy; 3) Planowana liczba przewozów: 2 przewozy w tygodniu x 30 tygodni = 60 przewozów. Planuje się w jednym dniu obsługę maksymalnie dwóch tras. 3.4Zasady realizacji Części 2: a) Zadanie będzie realizowane w okresie od 2 września 2019 roku do 26 czerwca 2020 r. przez 30 tygodni w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2019/2020 ustalone na podstawie par 2 i par. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U nr 46 poz 432z późn. zm.), b) Przybliżona tygodniowa liczba kilometrów do wykonania na 3 trasach wynosi łącznie 266 km. Łączna liczba kilometrów w ramach Zadania 2 (obliczona jako: dzienna długość trasy I x 3 przewozy x 30 tygodni / dzienna długość trasy II x 3 przewozy x 30 tygodni / dzienna długość trasy III x 2 przewozy x 30 tygodni) ustalona na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej wynosi 7.980 km.c) Podana liczba km nie uwzględnia odjazdu z przystanków końcowych danej trasy do miejsca postoju pojazdu, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km realizowanych w ramach usługi liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich. d) UWAGA: Zamawiający zastrzega, że wskazane w SIWZ łączne liczby przejazdów i łączna liczba kilometrów w ramach Części 2 to liczby planowane, zakładane na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Faktyczna liczba przejazdów do wykonania zostanie przekazana Wykonawcy w terminach określonych w niniejszej SIWZ, a rozliczenie realizacji przejazdów nastąpi na podstawie cen jednostkowych za 1 km wg zasad opisanych w niniejszej SIWZ, tj. za faktycznie zrealizowana trasę. e)Koniec zajęć, tj. godzina odwozu, planowana jest na godz. 15:25. f) Szczegółowy harmonogram miesięczny będzie przekazywany wykonawcy w terminie do 15 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Harmonogram zawierał będzie szczegółowy wykaz dat i godzin przejazdów. Rozliczenie przejazdów odbywać się będzie 1 raz w miesiącu wg faktycznie wykonanych przewozów z zastrzeżeniem, że maksymalna liczba km na danej trasie nie może przekroczyć długości danej trasy wskazanej w harmonogramie przejazdów. Podstawą rozliczenia będą dzienne karty przejazdu potwierdzone przez osobę wskazaną przez Zamawiającego do obioru przejazdów i dołączane każdorazowo do miesięcznego zestawienia przejazdów. g) W przypadku pierwszego miesiąca kalendarzowego realizacji zamówienia, jeśli nie będzie możliwe dochowanie terminów o których mowa w pkt. 4.4 f) Zamawiający uzgodni na piśmie z Wykonawcą liczbę dni i termy realizacji zamówienia. h) Przez cały okres wykonywania usługi, dowożenie będzie realizowane pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi wymagania określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich dzieci na danej trasie oraz osoby zatrudnionej do sprawowania opieki nad dziećmi, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania o jakichkolwiek nieprawidłowościach w organizacji przewozu osób poprzez zgłoszenie o takim podejrzeniu do odpowiednich instytucji, tj. Policja, Inspekcja Transportu Drogowego w celu przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu, który przewozi osoby, jak również stanu trzeźwości czy czasu pracy kierowcy j) Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi dziećmi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Wykonawcy. 3.5 Postanowienia wspólne dla Części 1 i Części 2: a) Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.). b) Przewóz dzieci odbywać się będzie wyłącznie pojazdami do tego przeznaczonymi, odpowiednio oznakowanymi (art. 57 ustawy Prawo o ruchu drogowym),c) Kierowcy pojazdów muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa tj, w szczególności posiadać ważne prawo jazdy uprawniające do kierowania określonym pojazdem (art. 6 ust. 1 pkt 9 i 10 ustawy o kierujących pojazdami) i ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. d) Wykonawca zapewni w każdym pojeździe przewożącym dzieci na każdej trasie w każdym dni realizacji zamówienia opiekę osoby posiadającej uprawnienia do opieki nad dziećmi w ramach przewozów do szkoły zgodnie z zapisami regulacją § 32 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zm.). Na każdy pojazd Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jednego opiekuna. e) Kierujący pojazdem jest obowiązany mieć przy sobie i okazywać na żądanie uprawnionego organu wymagane dla danego rodzaju pojazdu lub kierującego: - dokument stwierdzający uprawnienie do kierowania pojazdem, - dokument stwierdzający dopuszczenie pojazdu do ruchu, - dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie, -inne dokumenty, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnej ustawy (art. 38 ustawy Prawo o ruchu drogowym). f) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. g) Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci na danej trasie. h) Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszelkich informacji, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty, a w szczególności wgląd do bieżącego harmonogramu dowozów i odwozów w roku szkolnym 2018/2019 w Referacie Oświaty na stanowisku podinspektora do spraw oświaty, tel. 63 288 97 83. 5.Części zamówienia: Zamawiający dopuszcza prawo do składania ofert częściowych. Liczba części: 2. Część 1: „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020”Część 2: „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych”. Oferty można składać w odniesieniu do JEDNEJ lub WSZYSTKICH CZĘŚCI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 1. Wadium należy wnieść w wysokości: dla Części 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100), dla Części 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100), dla Części 1 i 2 - 6.000 zł (sześć tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. Nr 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XIII SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Wadium należy opatrzyć dopiskiem na przelewie: A) W przypadku złożenia oferty na Część 1: Wadium w postępowaniu: „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020”. B) W przypadku złożenia oferty na Część 2: Wadium w postępowaniu: „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych” C) W przypadku złożenia oferty na Część 1 i 2: Wadium w postępowaniu: „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020” oraz „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych” 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: A) W przypadku złożenia oferty na Część 1: Wadium w postępowaniu: „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020”- nie otwierać przed 29.07.2019 r. godz. 1330. B) W przypadku złożenia oferty na Część 2: Wadium w postępowaniu: „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych”- nie otwierać przed 29.07.2019 r. godz. 1330. C) W przypadku złożenia oferty na Część 1 i 2: Wadium w ostępowaniu: „Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2019/2020” oraz „Świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie w ramach projektu pn. „Uniejowska Akademia kompetencji kluczowych” - nie otwierać przed 29.07.2019 r. godz. 1330. 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio.7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest przez Wykonawcę, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, .zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.1907 z późn. zm.); Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą. 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wraz z: - Pełnomocnictwem do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; jeżeli dotyczy - Dokumentami, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; w przypadku pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) Potwierdzenie wniesienia wadium. 3) W przypadku jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów: zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu w częściach B. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie, natomiast oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ci mogą złożyć łącznie lub każdy z nich odrębnie. 6) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy, niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania w części C. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5. Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach