Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół autobusem szkolnym tzw. Gimbusem w roku szkolnym 2009/2010

Samorządowy Zespół Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 62 60 169 , fax. 032 62 60 179
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Edukacji
    Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 62 60 169, fax. 032 62 60 179
    REGON: 27278050100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół autobusem szkolnym tzw. Gimbusem w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowożenie uczniów autobusem szkolnym tzw. Gimbusem, stanowiącym własność Gminy Olkusz w roku szkolnym 2009/2010, na następujących trasach: 1) Braciejówka - Troks - Rabsztyn - Gimnazjum Nr 4 w Olkuszu ul. Kosynierów 14: liczba uczniów - 44 oraz nauczyciel opiekun 2) na w/wym. trasie , t.j. odcinek Troks - Szkoła Podstawowa w Braciejówce: liczba uczniów 28 i nauczyciel opiekun i Przedszkole w Braciejówce: liczba dzieci 6 letnich - 7 i 7 rodziców/opiekunów dzieci 6 letnich 3) Podlesie Rabsztyńskie - Pazurek - Rabsztyn - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Olkuszu ul. Cegielniana 24: liczba uczniów - 33 i nauczyciel opiekun i Przedszkole Nr 4 w Olkuszu ul. Rabsztyńska 25: liczba dzieci 6 letnich - 7 i 7 rodziców/opiekunów dzieci 6 letnich, Wymagany termin wykonania zamówienia: Od 01. 09. 2009 r. do 25. 06. 2010 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający wymaga posiadania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane przepisami uprawnienia / prawo jazdy kat. D / 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przepisami uprawnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach