Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8545917 , fax. 081 8552357
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie
ul. Lubelska 18A 18A
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8545917, fax. 081 8552357
REGON: 43061093200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-lubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone za pomocą autobusów szkolnych (Kod CPV: 60113100-4) - przewóz uczniów do i ze szkoły w okresie roku szkolnego 2009/2010 na trasach: a) Annobór - Majdan Kozłowiecki - Wandzin - Łucka (plac szkolny) - liczba uczniów - 61 b) Brzeziny (przystanek końcowy) - Lisów - Lubartów (Gimnazjum Nr 2) - liczba uczniów - 69 Mogą być dwa autobusy, z których jeden dojeżdża do Brzezin (przystanek końcowy), drugi do Lisowa (Dom Kultury) c) Szczekarków (przystanek przy moście) - Lubartów (Gimnazjum Nr 2) - liczba uczniów - 31 d) Rokitno (granica administracyjna gminy Lubartów) - Łucka (plac szkolny) - liczba uczniów - 45 e) Chlewiska (remiza) - Lubartów SP Nr 1,Gimnazjum Nr 1 - SP Nr 3 - liczba uczniów - 46 3.1 Zamawiający zastrzega, że podana ilość uczniów może ulec zmianie. 3.2 Dowóz uczniów powinien zostać zorganizowany w taki sposób, żeby każdego dnia nastąpił dwukrotny dowóz uczniów oraz dwukrotny odwóz uczniów na każdej z wymienionych tras. 3.3 Dokładne godziny kursowania autobusów przewoźnik uzgadniał będzie z dyrektorami poszczególnych szkół. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie powyższych wymagań oferent potwierdza złożeniem stosownego oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wypełniony i podpisany przez uprawnioną osobę/ uprawnione osoby załącznik nr 4 do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferent składa następujące dokumenty: 6.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. oświadczenie podpisane przez uprawnioną osobę/ uprawnione osoby (załączniki nr 1 do siwz) 6.3. oświadczenie podpisane przez uprawnioną osobę/ uprawnione osoby (załączniki nr 4 do siwz) 6.4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. (minimum 5 referencji), 6.5. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum w Annopolu oraz Publicznych Szkół Podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce i Świeciechowie Dużym.
Dodano: 2016-07-20 - Przetarg nieograniczony na dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum w Annopolu oraz Publicznych Szkół Podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce i Świeciechowie Dużym
Dodano: 2016-07-07 - Usługi w zakresie: przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą celem nieregularnego przewozu osób na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Lublinie, Zamościu, Chełmie i Hrubieszowie
Dodano: 2015-12-07 - Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół na terenie gminy Hańsk w roku 2016.
Dodano: 2015-12-01 - Wykonanie usługi wynajmu autokarów oraz samochodów osobowych z przestrzenią ładunkową do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części
Dodano: 2015-09-17 - Przetarg nieograniczony na dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum w Annopolu oraz Publicznych Szkół Podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce i Świeciechowie Dużym
Dodano: 2015-07-20 - Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi uczęszczającymi do szkół z terenu gminy Spiczyn
Dodano: 2015-05-06 - usługi wynajmu autokarów i busów wraz z kierowcą celem nieregularnego przewozu osób na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Lublinie, Zamościu, Łabuniach, Chełmie i Hrubieszowie,
Dodano: 2014-12-16 - Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Hańsk w roku 2015.
Dodano: 2014-11-20 - Wykonanie usługi wynajmu autokarów oraz samochodów osobowych z przestrzenią ładunkową do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Dodano: 2014-09-23