Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół

Powiat Szydłowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szydłowiecki
    pl. M. Konopnickiej 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 171 008, , fax. 486 171 061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów uczęszczających do szkół specjalnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu na trasie „z domu” (z przystanków wskazanych przez Zamawiającego dla danej trasy) „do szkoły” i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków publicznych budżetu Powiatu Szydłowieckiego. 2. Dowożeniem objęci są uczniowie, którzy realizują obowiązek szkolny w Publicznej Szkole Podstawowej Specjalnej w Szydłowcu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu, ul. Kościuszki 39, 26-500 Szydłowiec, Publicznej Branżowej Szkole Specjalnej I Stopnia w Szydłowcu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu, ul. Kościuszki 39, 26-500 Szydłowiec, Publicznej Szkole Specjalnej Przysposabiającej do pracy w Szydłowcu w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu, ul. Kościuszki 39, 26-500 Szydłowiec. 3. Na zamówienie składa się: 3.1 obsługa trzech tras: Trasa I: Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 2 dowozy i 2 odwozy) – 196 km Razem uczniów dowożonych + opiekun 16 I Kurs Szydłowiec – Mirówek (18 km)Mirówek- Wierzbica 1 , ul. Wiatraczna 2 (6 km) Wierzbica 1, ul. Wiatraczna 2 – Polany (6 km) Polany- Wierzbica 2, ul. I. Krasickiego (7 km) Wierzbica 2, ul. I Krasickiego -Wola Lipieniecka Mała (9 km) Wola Lipieniecka Mała – Lipienice Dolne 2 (4 km) Lipienice Dolne 1- Lipienice Dolne 2 (1,5 km) Lipienice Dolne 2 – Jastrząb 1, ul. Krótka (3 km) Jastrząb 1, ul. Krótka - Jastrząb 2, ul. M. Konopnickiej (1 km) Jastrząb 2, ul. M. Konopnickiej- Szydłówek (6 km) Szydłówek– Szydłowiec ul. Jastrzębska (3 km) Szydłowiec ul. Jastrzębska - Szydłowiec ul. Kościuszki 176 (1 km) Szydłowiec ul. Kościuszki 176 -Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (2 km) II Kurs Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU – Ciechostowice (14 km) Ciechostowice – Łazy (3,5 km) Łazy - Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (13 km) Przewidywana liczba uczniów: 15 Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla uczniów i opiekuna 16 Trasa II: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 3 dowozy i 3 odwozy) – 192 km Razem uczniów dowożonych + opiekun 12 I kurs Szydłowiec CKZiU - Pawłów ( 9 km) Pawłów- Cukrówka ( 4,5km) Cukrówka – Nadolna 63 (11 km) Nadolna - Hucisko (16 km) Chlewiska- Nadolna (6 km) Hucisko – Szydłowiec ul. Piaskowa (9km) Szydłowiec ul. Piaskowa - Szydłowiec ul. Narutowicza (1 km) Szydłowiec ul. Narutowicza - Szydłowiec ul. Kościuszki 209/14 (2,5 km) Szydłowiec ul. Kościuszki 209/14 – Szydłowiec CKZiU (3 km) II kurs Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II- wyjazd po ucznia do szkoły ( 10 km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II- przywóz ucznia do szkoły ( 10 km) Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- Budki II- odwóz ucznia ze szkoły ( 10 km) Budki II- Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU- powrót ( 10 km) Przewidywana liczba uczniów: 11 Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla uczniów i opiekuna 12 Trasa III: Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 2 dowozy i 2 odwozy) – 169 km Razem uczniów dowożonych + opiekun 20 I Kurs Szydłowiec - Wysocko (9 km) Wysocko- Zastronie ( 4,5 km) Zastronie - Zaborowie (3 km) Zaborowie - Łaziska (4km ) Łaziska- Orońsko ul. Brandta 60 ( 5 km) Orońsko ul. Brandta 60- Krogulcza Mokra (5 km) Krogulcza Mokra- Orońsko ul. Zagórska ( 4km) Orońsko ul. Zagórska - Tomaszów (5 km) Tomaszów – Chustki (15 km) Chustki - Zdziechów Działy (4km) Zdziechów Działy95 - Świerczek32 (2,5 km) Świerczek 32- Świerczek 16 ( 1 km)Świerczek 16- Szydłowiec ul. Słoneczna (5 km) Szydłowiec ul. Słoneczna -Szydłowiec ul. Podzamcze ( 1,5km) Szydłowiec ul. Podzamcze- Szydłowiec ul. Narutowicza ( 1,5 km) Szydłowiec ul. Narutowicza -Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU (3,5 km) II kurs Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU – Sadek ( 4 km) Sadek- Wola Korzeniowa 97 (5km ) Wola Korzeniowa - Szydłowiec ul. Kościuszki CKZiU ( 2 km) Przewidywana liczba uczniów: 19 Pojazd lub pojazdy o łącznej ilości miejsc siedzących dla uczniów i opiekuna 20 3.2 Zasady realizacji zamówienia: Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na wskazanych przez Wykonawcę trasach. Połączenia komunikacyjne na określonej drodze „z domu do szkoły” lub „ze szkoły do domu” muszą być zgodne z harmonogramem dowozów, o którym mowa w pdpkt. p. Liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dowozów 45. Wykaz dowożonych uczniów zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 21.09.2020 r.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian liczby dowożonych uczniów, która jest wielkością szacunkową, jak również do zmiany adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. Zmiana liczby przewożonych dzieci na danej trasie nie może jednak przekroczyć liczby miejsc siedzących w pojeździe (zgodnie z obowiązującymi przepisami COVID-19), natomiast liczba dni nauki szkolnej nie może być większa niż podana w pdpkt k), z uwzględnieniem pdpkt. w). Różnica w ilości przewożonych uczniów, jak również w wykazie dni nauki nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub poprzez faks. Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie uczniów będzie realizowane pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi wymagania określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich uczniów z opiekunami na danej trasie, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania o jakichkolwiek nieprawidłowościach w organizacji przewozu osób poprzez zgłoszenie o takim podejrzeniu do odpowiednich instytucji, tj. Policja, Inspekcja Transportu Drogowego w celu przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu, który przewozi osoby, jak również stanu trzeźwości czy czasu pracy kierowcy. Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu uczniów „rano z domu do szkoły” i „po południu ze szkoły do domu”. Uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 8:00, powrót uczniów ze szkoły w godz. 15:35 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). Ilość dni nauki szkolnej – z zastrzeżeniem pdpkt. w) wynosi około – 174 (2020: IX-8, X-21, XI-20, XII-16, 2021: I-9, II-20, III-23, IV-18, V20, VI-17). Wykonawca musi dysponować minimum trzema pojazdami, posiadającymi taką ilość miejsc siedzących (uwzględniając przepisy COVID-19) jak określone w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 lit c) 1 oraz w rozdziale III pkt 3, pdpkt. 3.1 SIWZ. Wykonawca musi dysponować osobami: minimum trzech kierowców, posiadający uprawnienia zgodnie z pkt. 3.4 pdpt. c) i d). Wykonywanie zamówienia przy udziale pojazdów w liczbie większej niż minimalna wymagana skutkuje obowiązkiem dysponowania większa (odpowiedną do liczby pojazdów) liczbą kierowców. Każdy uczeń i opiekun musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Zamawiającego. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nieprzekraczającym 60 minut (zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od planowanego czasu przyjazdu/odjazdu z danego przystanku wskazanego w harmonogramie dla danej trasy. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, orientacyjną liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych uczniów z danej miejscowości. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 09 października br. na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez dyrektora szkoły, po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych. Projekt harmonogramu zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy, ostatecznie podpisany do dnia 30 września 2020 r. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych, a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych uczniów na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych uczniów oraz minimalizację kosztów dowozu. Przybliżona dzienna ilość kilometrów wynosi 557. Długość tras ustalona na dzień sporządzenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi około 96 918 km. Określona w punkcie 3.2 lit. t) liczba kilometrów ustalona została na podstawie wykonanych przejazdów w roku szkolnym 2019/2020. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy i dlatego może ona ulec zmianie, jednak nie więcej niż 2% w stosunku do podanej w punkcie 3.2 lit. t) liczby kilometrów. Różnica w ilości kilometrów nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca realizacji usług transportowych, tj. do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy do miejsca postoju pojazdu, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych od przewoźnika, odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, czasowej zmiany organizacji ruchu, niekorzystnych warunków atmosferycznych, innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3.4 Inne postanowienia: Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2019.0.2140) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110). Przewóz uczniów odbywać się będzie wyłącznie pojazdami do tego przeznaczonymi, odpowiednio oznakowanymi (art. 57 ustawy Prawo o ruchu drogowym), Kierowcy pojazdów muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa tj, w szczególności posiadać ważne prawo jazdy uprawniające do kierowania określonym pojazdem (art. 6 ust. 1 pkt 9 i 10 ustawy o kierujących pojazdami) i ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. Kierujący pojazdem jest obowiązany mieć przy sobie i okazywać na żądanie uprawnionego organu wymagane dla danego rodzaju pojazdu lub kierującego: dokument stwierdzający uprawnienie do kierowania pojazdem, dokument stwierdzający dopuszczenie pojazdu do ruchu, dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie, inne dokumenty, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnej ustawy (art. 38 ustawy Prawo o ruchu drogowym). Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszelkich informacji, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 60.10.00.00-9 – usługi w zakresie transportu drogowego Części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 10% zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy: konieczne stanie się utworzenie nowej trasy dowozów na podstawie zgłoszeń rodziców na dojazdy uczniów do szkół, wprowadzenia do planu zajęć szkolnych zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych, wymagających utworzenia dodatkowych kursów. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich jak zamówienie podstawowe. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom wraz z określeniem ich wartości. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na usługi, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy usługi. Zamawiający w terminie 7 dni zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w przypadku, gdy powierzone usługi nie spełniają wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę projektu umowy nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na usługi przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonych umów o podwykonawstwo w terminie 7 dni od daty ich przedłożenia, oznacza akceptację ich przez Zamawiającego. Przepisy w/w stosuje się do zmian w umowach o podwykonawstwo. Za działania lub zaniechania podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność jak za własne działania lub zaniechania. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy na zasadach i w terminie określonym w umowie. W przypadku nieuregulowania umówionego wynagrodzenia dla podwykonawcy przez wykonawcę, a zapłaty przez Zamawiającego bezpośrednio podwykonawcy Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego zwrotu, na pierwsze żądanie całości umówionego wynagrodzenia wypłaconego podwykonawcy powiększonego o odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019.0.2140); Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą. 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wraz z: - Pełnomocnictwem do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; jeżeli dotyczy - Dokumentami, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; w przypadku pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) Potwierdzenie wniesienia wadium. 3) W przypadku jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów: zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu w częściach B. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie, natomiast oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ci mogą złożyć łącznie lub każdy z nich odrębnie. 6) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy, niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania w części C. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5. Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielnie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach