Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Radwanice w latach 2020-2022.

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 311 436
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 311 436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl; www.bip.radwanice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Radwanice w latach 2020-2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dowożeniu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Radwanice w latach szkolnych 2020-2022. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dowożenie uczniów – średnio około 100 uczniów - z miejscowości: Nowy Dwór, Nowa Kuźnia, Strogoborzyce, Kłębanowice, Ułanów, Teodorów, Sieroszowice do Szkoły Podstawowej w Buczynie oraz odwożenie uczniów do w/w miejscowości; Dowożenie odbywać się będzie dwoma autobusami liczącymi łącznie 120 miejsc siedzących. Odwożenie odbywać się będzie następująco: 2 odwozy w różnych godzinach po 1 autobusie na jeden odwóz. b) dowożenie uczniów – średnio około 115 uczniów - z miejscowości: Borów, Dobromil, Drożów, Drożyna, Jakubów, Lipin, Buczyna, Łagoszów Wielki, Przesieczna, Radwanice, do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Radwanicach oraz odwożenie uczniów do w/w miejscowości. Dowożenie odbywać się będzie dwoma autobusami liczącymi łącznie 120 miejsc siedzących. Odwożenie odbywać się będzie następująco: 3 odwozy w różnych godzinach po 1 autobusie na jeden odwóz. Podane liczby uczniów są liczbami szacunkowymi i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie Liczba dzieci dojeżdżających może ulec zmianom (ok. +/- 12%). Łączna długość tras dowozu i odwozu uczniów, określonego wyżej wynosi minimum 184,9 km dziennie. Zakładając szacunkowo, że ilość dni nauki szkolnej wyniesie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia około 353 dni to łączna długość tras wyniesie przez około 62.269,7 km przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia codziennie z wyłączeniem dni wolnych od nauki np. wakacje, ferie, święta itd. Dowożeniem objętych jest około 215 uczniów, jest to wartość zmienna. W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby wykonawcy/przewoźnika do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do bazy. Stanowi to koszt własny wykonawcy i należy to uwzględnić w stawce za 1 km trasy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, 4) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach