Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 36-072 Świlcza, Świlcza 168
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8560338, 017 8670145 , fax. 017 8670157
- Data zamieszczenia: 2013-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Świlcza 168
36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
tel. 017 8560338, 017 8670145, fax. 017 8670157
REGON: 69001030800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie termosów z żywnością do: 1) Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej, 2) Szkoły Podstawowej nr 1 w Mrowli, 3) Szkoły Podstawowej nr 2 w Bratkowicach, 4) Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce, i odwożeniu pustych termosów z w/w placówek do Przedszkola w Bratkowicach i Zespołu Szkół w Świlczy na rok 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowożenie termosów z żywnością do: 1) Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej, 2) Szkoły Podstawowej nr 1 w Mrowli, 3) Szkoły Podstawowej nr 2 w Bratkowicach, 4) Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce, i odwożeniu pustych termosów z w/w placówek do Przedszkola w Bratkowicach i Zespołu Szkół w Świlczy na rok 2014 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór termosów z żywnością ze stołówki Przedszkola w Bratkowicach do Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrowli oraz Szkoły Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach o godz. 10.00 w tym: przeniesienie termosów ze stołówki w Przedszkolu w Bratkowicach, załadowanie termosów do samochodu, którym wykonawca będzie rozwoził termosy. 2. Dowóz termosów do Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej do godz. 10.45, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrowli do godz. 11.05 oraz do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach do godz. 11.25; w tym: dowóz termosów, transport termosów od samochodu do stołówki. 3. Odbiór termosów z żywnością ze stołówki Zespołu Szkół w Świlczy do Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce o godz. 12.40, w tym: przeniesienie termosów ze stołówki w Zespole Szkół w Świlczy, załadowanie termosów do samochodu, którym wykonawca będzie rozwoził termosy. 4. Dowóz termosów do Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce do godz. 12.50 w tym: dowóz termosów, transport termosów od samochodu do stołówki ŚDS-u. 5. Uzyskanie w formie pisemnej potwierdzenia zawierającego datę, podpis imienny i pieczęć szkoły oraz Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce od osoby odbierającej termosy z żywnością (pracownika) i przekazującej puste termosy z dnia poprzedniego. 6. Odbiór pustych termosów z dnia poprzedniego z wszystkich szkół i Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w tym: odebranie termosów, ich transport ze stołówek poszczególnych szkół i Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce do samochodu, załadunek na samochód. 7. Dowóz pustych termosów z dnia poprzedniego ze szkół do stołówki Przedszkola w Bratkowicach w tym: rozładunek termosów, dostarczenie ich do stołówki w Przedszkolu w Bratkowicach najpóźniej do godz. 12.00. 8. Dowóz pustych termosów z dnia poprzedniego ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce do stołówki Zespołu Szkół w Świlczy w tym: rozładunek termosów, dostarczenie ich do stołówki w Zespole Szkół w Świlczy najpóźniej do godz. 13.30. 9. Wykonawca będzie dowoził termosy o pojemności od min.10 litrów do max. 20 litrów po 4 - 5 termosów dziennie do każdej szkoły i ŚDS - podczas jednej trasy (średnio dziennie około 20 termosów). Termosy są własnością poszczególnych szkół i ŚDS -u w Woliczce. 10. Termosy są opisane i szczelnie zamknięte , w nich będzie gorący obiad (dwa dania + dodatki). 11. Termin realizacji od 2 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Dowóz termosów odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dla szkół okres wakacji i dni wolnych wskazanych przez daną szkołę a dla Środowiskowego Domu Pomocy w Woliczce wyłączając okres dwutygodniowej przerwy, o której wykonawca zostanie wcześniej poinformowany. Dowóz termosów nie będzie odbywał się w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy. 12. Pojazd musi spełniać wymagania sanitarne do przewozu termosów z żywnością zgodnie z art.59 ust.1 Dział IV, Rozdział 1 oraz art. 61, art. 62 i art. 63 ust. 1 Dział IV, Rozdział 2 ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) potwierdzone np. decyzją wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Granicznego. 13. Zapewnienie samochodu, kierowcy, paliwa, ubezpieczenia samochodu należy do obowiązków wykonawcy usług. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu termosy na czas transportu. 14. Liczba kilometrów dzienna przy pełnej trasie: 28,50 km. Liczba kilometrów w okresie dowozu tylko do ŚDS w Woliczce: 7,60 km. 15. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany długości trasy w trakcie roku w przypadku zmiany ilości szkół do których dowożone będą termosy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2016/2017 do szkół i oddziałów przedszkolnych
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Lesko od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkoły podstawowej na terenie Gminy Cisna w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Zespołu Szkół w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Usługi przewozowe na zawody sportowe dzieci i młodzieży
Dodano: 2016-03-24 - Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego - 8 zadań
Dodano: 2016-02-05 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do Publicznego Gimnazjum w Ostrowie z miejscowości Borek Mały, Kozodrzy i Skrzyszowa.
Dodano: 2015-12-15 - DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MOŁODYCZU W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU.
Dodano: 2015-08-19 - Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum w okresie od 01 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku w oparciu o bilety miesięczne.. Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum w okresie od 01 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku w oparciu o bilety miesięczne..
Dodano: 2015-08-10 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Padwi Narodowej (gimnazjum i szkoła podstawowa) w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-08-06