Przetargi.pl
Dowożenie osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonymi schorzeniami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Szczecinie

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-771 Szczecin, ul. Rostocka 125
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4268197 , fax. 091 4269268
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Szczecinie
    ul. Rostocka 125 125
    71-771 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4268197, fax. 091 4269268
    REGON: 81004306300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie, organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonymi schorzeniami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowożenie osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonymi schorzeniami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Szczecinie . 2. Zadanie obejmuje: Usługę transportową obejmującą przywiezienie w godzinach rannych (7,00-9,00) do placówek Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Szczecinie 87 osób z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężonymi schorzeniami z ich miejsca zamieszkania oraz odwiezienie w godzinach popołudniowych (14,00-17,00) z Placówek do domu. Wykonawca musi przewidzieć przy planowaniu kursów miejsce dla osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do sprawowania opieki nad przewożonymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną. Usługa będzie świadczona pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. Placówki do których byliby dowożeni uczestnicy to : 1)Warsztat Terapii Zajęciowej (WTZ) przy : a)ul. Wieniawskiego 25 w Szczecinie, b)ul. Orzechowej 1 w Szczecinie, 2)Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy (OREW)przy ul. Rostockiej125 w Szczecinie, 3)Środowiskowy Dom Samopomocy (ŚDS) przy ul. Rostockiej 125 w Szczecinie. Do Wykonawcy należy ułożenie optymalnych tras i ilości kursów na podstawie wykazu adresów - załącznik A. do SIWZ. Imienny wykaz przewożonych osób, ich adresy i nr kontaktowy tel. opiekunów/rodziców będzie udostępniony przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania umowy jest zobowiązany : -do dokonania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością - przedstawić aktualne OC samochodów i NW przewożonych osób, -przedstawić Zamawiającemu harmonogram zaplanowanych kursów. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego spełniającego wymogi bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożyli ofertę zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6)świadczyli minimum jedną cykliczną usługę (trwające minimum 6 miesięcy jedna) transportu drogowego osób na terenie miasta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art.7 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.Nr 204/2004 r. poz.2088). 4)Świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku. 5)Wykaz wykonanych, usług zgodnie z wymogami określonymi w pkt.1ppkt 6) b) - załącznik nr3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6)Oświadczenie, że pojazdy które będą wykorzystane do przewozu osób niepełnosprawnych w tym również na wózku inwalidzkim spełniają wszelkie wymogi techniczne (i inne) zgodnie z przepisami Prawa o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi - załącznik nr 4. Dokument ,o którym mowa w pkt.2)-4) może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. 3.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ). 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. II. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouuszczecin.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach