Przetargi.pl
DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016-2017 W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH

Gmina Kościelec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-604 Kościelec, ul. Turecka 7/3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2716222 , fax. 063 2716282
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelec
    ul. Turecka 7/3
    62-604 Kościelec, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2716222, fax. 063 2716282
    REGON: 00054799700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016-2017 W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOWOŻENIE MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY KOŚCIELEC DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016-2017 W RAMACH PRZEWOZÓW ZAMKNIĘTYCH a) Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie stałych przewozów (dowozów i odwozów ) uczniów w dni nauki szkolnej do Szkół Podstawowych w Kościelcu i Ruszkowie Pierwszym oraz Gimnazjum w Kościelcu. b) Wykaz wszystkich linii, z wyszczególnieniem ich długości i rozkładu jazdy (czas wyjazdu i powrotu oraz czasy zatrzymywania się autobusów na poszczególnych przystankach), określony został w załączniku nr 1 do projektu umowy. c) Według szacunkowych danych posiadanych przez Zamawiającego: - liczba dzieci, które będą dowożone do szkół wyniesie dziennie około 331 osób, - łączna długość linii komunikacyjnych wyniesie dziennie około 200 km, - łączna szacunkowa ilości kilometrów podczas realizacji przed. Zamówienia (189 dni): 37 800,00 km, Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia na podstawie formularza ofertowego. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: - trzech w pełni sprawnych technicznie autobusów o liczbie minimum: jeden - 50, dwa - 38 miejsc siedzących każdy, oraz posiadania w dyspozycji, jednego autobusu o liczbie minimum 50 miejsc siedzących, który będzie pełnił funkcję autobusu zapasowego. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusu świadczącego usługę i autobusu zapasowego muszą posiadać potwierdzone odpowiednimi dokumentami aktualne przeglądy techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego; - odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; - przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; - każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie; - w przypadku awarii autobusu - podstawienie autobusu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie również możliwość uruchomienia dodatkowych kursów realizowanych w dniach zajęć szkolnych, obejmujących np. przewóz uczniów na dodatkowe zajęcia, basen itp. W tych przypadkach Wykonawca zapewnia ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Realizacja dodatkowych kursów będzie następowała w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość organizowania liczby dodatkowych kursów lub całkowitej rezygnacji z ich wykonywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601020006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koscielec.nowoczesnagmina.pl/?c=248
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach