Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg
- Adres: 42-350 Koziegłowy, Pl.Moniuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 314 15 35 , fax. 34 3144 12 19
- Data zamieszczenia: 2021-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej
Pl.Moniuszki 14
42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
tel. 34 314 15 35, fax. 34 3144 12 19
REGON: 24008465000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Miasta i Gminy Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w okresie 18 stycznia 2021 do 30 czerwca 2021. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego. 3. Dowozem busem objętych będzie 4 uczniów, w tym 3 uczniów na wózkach. Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia. Przewóz będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu wózków inwalidzkich - wyposażonym w windę lub najazd szynowy, przewidzianym do przejazdu 6 osób (przewidywana ilość: 3 wózki) na trasie: Koziegłowy – Krusin - Gniazdów - Siedlec Duży- Częstochowa, ul. Czecha. Zamawiający szacuje liczbę przejechanych kilometrów : 140km /dziennie. 4. Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu dla 6 osób wyposażonego w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim -140 km * 114 = 15 960 km 5. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym, tj osobą upoważnioną w ZEAOS Koziegłowy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 6. Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. 7. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki której uczniowie mają być dowożeni, oraz miejscem z którego zabierze opiekuna. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniające wsiadanie opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. 8. W przypadku awarii busa przewożącego uczniów opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego. 9. Opiekun wspólnie z kierowcą podejmuje decyzje co do dalszego postępowania w razie awarii, wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Opiekun i kierowca zobowiązani są wspólnie ustalić i zapisać w formie notatki czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. 10. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe, b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym. 11. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do: a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie. b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu. 12. Wykonawca będzie realizował przewozy pojazdem, który stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający posiada busa przystosowanego do przejazdu osób niepełnosprawnych. Pojazd będzie udostępniony na zasadzie bezpłatnej umowy użyczenia celem realizacji niniejszego zamówienia. 13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 14. Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . 15. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Informacja o zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. Zamawiający zaleca wizytację miejsca realizacji zadania tj. trasy przejazdu busa, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy na wykonanie zadania. 18. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdego uzupełnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie usług. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. 19. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 20. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia (dla obydwu zadań), w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Dodatkowo powinny posiadać aktualne przeszkolenie z zakresu BHP. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia, Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa transport sanitarny
Dodano: 2024-03-06 - Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2024 r. do dnia 20 grudnia 2024 r.
Dodano: 2024-03-01 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2024 roku
Dodano: 2024-01-25 - Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej oraz zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach w roku 2024
Dodano: 2024-01-03 - Dowożenie i odwożenie na treningi sportowe uczniów Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego w Bytomiu od 03-01-2024 r. do 20-06-2024 r.
Dodano: 2023-12-22 - Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
Dodano: 2023-12-14 - Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie I-VI 2024 r.
Dodano: 2023-12-12 - Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024 – nr 6
Dodano: 2023-11-13 - Dowóz i odwóz 20 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi do szkoły i z powrotem
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów z zespołem podstawowym dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/22 TP/2023
Dodano: 2023-09-05