Gmina Sawin ogłasza przetarg
- Adres: 22-107 Sawin, ul. Chutecka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin, woj. lubelskie
tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
REGON: 11019802000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsawin.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Sawinie oraz Szkoły Podstawowej w Czułczycach i Bukowie Wielkiej w roku szkolnym 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół w Sawinie oraz Szkoły Podstawowej w Czułczycach i Bukowie Wielkiej w roku szkolnym 2020/2021”. Dowóz 4 kursy, odwóz 4 kursy, łączna długość trasy dowozu i odwozu około 142 km, liczba dowożonych uczniów 119, liczba uczniów odwożonych 96. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -----------
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie i licencję na wykonywanie przewozu osób w transporcie drogowym
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy. 2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik- także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty - powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie. Adwokat i radca prawny mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą między innymi obowiązki wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L.2016.119.1), zwanym dalej „RODO” w zakresie, w szczególności obowiązek przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami. Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zaleca się złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania zamówienia publicznego, oświadczenie wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO znajduje się w formularzu oferty (załącznik nr 1 do siwz). Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 9 do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2023/2024"
Dodano: 2023-12-05 - Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół i przedszkoli, których organem prowadzącym jest Gmina Kamionka od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne
Dodano: 2023-08-30 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w okresie od 01.09.2023 do 30.06.2025 r.
Dodano: 2023-08-24 - Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2023/2024 do szkół na terenie Gminy Zamość
Dodano: 2023-08-21 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-18 - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-14 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radecznica w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-10 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dorohusk w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-04 - Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Drelów w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie biletów miesięcznych
Dodano: 2023-07-31 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Trzydnik Duży w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-17