Przetargi.pl
Dowożenie dzieci w roku szkolnym 2009/2010 do: Szkoły Podstawowej w Grodzisku Dolnym, Szkoły Podstawowej w Grodzisku Górnym, Gimnazjum w Grodzisku Dolnym i Gimnazjum w Grodzisku Górnym.

Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 37-306 Grodzisko Dolne,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 24-36-003
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
    37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 017 24-36-003
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci w roku szkolnym 2009/2010 do: Szkoły Podstawowej w Grodzisku Dolnym, Szkoły Podstawowej w Grodzisku Górnym, Gimnazjum w Grodzisku Dolnym i Gimnazjum w Grodzisku Górnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowożenie dzieci w roku szkolnym 2009/2010 do: Szkoły Podstawowej w Grodzisku Dolnym, Szkoły Podstawowej w Grodzisku Górnym, Gimnazjum w Grodzisku Dolnym i Gimnazjum w Grodzisku Górnym. Pod pojęciem dowożenie - należy rozumieć przywóz dzieci do szkół i ich odwiezienie po zakończonych zajęciach. Dowożenie prowadzone będzie w dniach nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2009/2010. Łączna liczba dowożonych dzieci - 269.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Leżajsk O/Grodzisko Dolne 53 9187 1024 2003 2000 1270 0005. 4. Zwrot wadium oraz przypadki jego zatrzymania przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) posiadają sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia (własny, wynajęty lub dzierżawiony) tj.: minimum cztery autobusy, każdy musi umożliwiać przewiezienie conajmniej 50 osób (bez kierowcy) , 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja w zależności od zakresu działalności wykonawcy. 3. Wykaz autobusów, które Wykonawca zamierza przeznaczyć do realizacji zamówienia oraz kopie umów dzierżawy, najmu potwierdzających możliwość dysponowania autobusami na czas realizacji zamówienia (w przypadku gdy sprzęt nie jest własnością Wykonawcy). Kopie umów nie są wymagane w przypadku gdy podmioty występują wspólnie. Wykaz autobusów musi obejmować co najmniej ilość wymienioną w pkt. 5 ust.1 lit.e niniejszej specyfikacji oraz zawierać informację o podstawowych parametrach (w szczególności ilość miejsc siedzących i stojących), rok produkcji, a także tytuł prawny do sprzętu. 4. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie (kierowców) wraz z kopiami ich uprawnień do kierowania pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - wg załącznika nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grodziskodolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach