Przetargi.pl
Dowożenie dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2020/2021 oraz powrót do miejsca zamieszkania – 3 Zadania

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2020/2021 oraz powrót do miejsca zamieszkania – 3 Zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dniach nauki szkolnej począwszy od 1 września 2020 r. do końca zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021 tj. do 25 czerwiec 2021 r. Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom, nadzorować przejście dzieci z pojazdu do szkół i ze szkół oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. 2. Dowóz 6 uczniów niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół na terenie Legionowa oraz droga powrotna, z możliwością zwiększenia liczby maksymalnie o 2 uczniów: – ul. Rycerska - Legionowo do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie, ul. Jagiellońska 69 – 2 uczniów, – ul. Polskiej Organizacji Wojskowej - Legionowo do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie, ul. Jagiellońska 69 – 1 uczeń, – ul. Polskiej Organizacji Wojskowej - Legionowo do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie, ul. Jagiellońska 69 – 2 uczniów, – ul. Suwalna - do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Legionowie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Legionów Polskich 1914-1918, ul. Jana Pawła I 2 – 1 uczeń. Zadanie 2: 3. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dniach nauki szkolnej począwszy od 1 września 2020 r. do końca zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021 tj. do 25 czerwiec 2021 r. Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/ placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom, nadzorować przejście dzieci z pojazdu do szkół i ze szkół oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów w czasie przejazdu. A w przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. 4. Dowóz 4 uczniów niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół na terenie Warszawy oraz droga powrotna, z możliwością zwiększenia liczby maksymalnie o 2 uczniów: – ul. Wąska - Legionowo do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 51 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 w Warszawie, ul. Koźmińska 7 – 1 uczeń, – ul. Jana III Sobieskiego - do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 67 w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii Nr 6 w Warszawie, ul. Brożka 26 – 1 uczeń niepełnosprawny ( dowóz 1 raz w tygodniu w poniedziałek na zajęcia i 1 raz w tygodniu po skończonych zajęciach odbiór w piątek), – ul. Polna - Legionowo do Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju w Warszawie, ul. Toruńska 23 – 1 uczeń – ul. Polna - Legionowo do Szkoły Podstawowej Nr 155 w Warszawie, ul. Zakroczymska 6 – 1 uczeń. Dla zadania 1 i 2: 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w czasie dowozu uczniom opieki i bezpieczeństwa przez opiekuna i kierowcę, 2) odbierania uczniów od rodziców/prawnych opiekunów z miejsca zamieszkania i przekazywania ich opiekunom w szkołach, a w drodze powrotnej przekazywania uczniów rodzicom/opiekunom prawnym przez opiekuna, 3) ustalenia harmonogramu kursów z dyrektorami szkół, do których uczęszczają dzieci oraz rodzicami/opiekunami dzieci, 4) działania w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych godzinach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, 5) niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu harmonogramu, o którym mowa w pkt 3 oraz jego zmian wynikających z rozkładu zajęć uczniów, 6) prowadzenia dokumentacji usługi w postaci dziennika przewozu uczniów – zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, 7) przestrzegania harmonogramu dowozu uczniów, o którym mowa w pkt 3, tak aby uczniowie zostali dowiezieni na czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych i zabrani po ich zakończeniu, 8) dbania o dobry stan techniczny pojazdu, utrzymanie samochodu w czystości oraz stałej gotowości do pracy przez kierowcę, 9) udzielania pierwszej pomocy uczniom łącznie z dowiezieniem ich do zakładu opieki zdrowotnej, o ile zajdzie taka potrzeba, 10) sprawdzenia czy dane zatrudnionej osoby lub dopuszczonej do pracy osoby nie są zamieszczone w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. z 2020 r., poz. 152), 11) przestrzegania wszelkich wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącego przewozu osób, 12) wykonywania przez kierowcę i opiekuna usługi w sposób rzetelny i zdyscyplinowany. Zastrzega się, że kierowca nie może być opiekunem. 13) wzajemnego powiadamiania się kierowcy i opiekuna uczniów o występujących niedogodnościach, zagrożeniach w trakcie dowozu uczniów, 14) zapewnienia w przypadku: a) awarii samochodu, pojazdu zastępczego spełniającego wymogi techniczne gwarantujące bezpieczny przewóz dziecka w czasie maksymalnie 90 minut, b) urlopu lub choroby kierowcy lub opiekuna, zastępstwa przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, 6. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) utrzymania w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych; 2) przestrzegania przepisów bhp i p.poż.; 3) oznakowania pojazdów na czas przewozów, że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych; 4) zapoznania się z trasą, której dotyczy przewóz. Zadanie nr 3: 7. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. Usługa transportowa polegać ma na dowozie dziecka niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do przedszkola wskazanego w zamówieniu na godz. 7.30 i odwożeniu go ok. godz. 16:00 do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu dziecka do i z przedszkola, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu oraz posiadać umiejętność zapewnienia pomocy dziecku z padaczką. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dziecka w pojeździe, niedopuszczenie do jego przewozu. 8. Dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do przedszkola na terenie Gminy Nieporęt - Izabelin oraz droga powrotna: – ul. Krucza- Legionowo do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego, ul. Szkolna 1, Izabelin. 9. Zamawiający dla Zadania 3 dopuszcza łączenie trasy przejazdu z innymi dowozami dzieci niepełnosprawnych realizowanych z innymi zamawiającymi, pod warunkiem posiadania wymaganego zasobu technicznego: osób i pojazdu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w czasie dowozu dziecku opieki i bezpieczeństwa przez opiekuna i kierowcę. Zastrzega się, że kierowca nie może być opiekunem; 2) odbierania dziecka od rodziców/prawnych opiekunów z miejsca zamieszkania i przekazywania go opiekunowi w przedszkolu, a w drodze powrotnej przekazywania dziecka rodzicom/opiekunom prawnym przez opiekuna, 3) ustalenia harmonogramu kursu z rodzicem/opiekunem prawnym i dyrektorem przedszkola , do którego uczęszcza dziecko, 4) niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu harmonogramu, o którym mowa w pkt 3. 5) prowadzenia dokumentacji usługi w postaci dziennika przewozu dziecka- zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, 6) przestrzegania harmonogramu dowozu dziecka, o którym mowa w pkt 3, tak aby dziecko zostało dowiezione na godz. 7.30 i zabrane ok. godz. 16.00, 7) dbania o dobry stan techniczny pojazdu, utrzymanie samochodu w czystości oraz stałej gotowości do pracy przez kierowcę, 8) udzielania pierwszej pomocy dziecku łącznie z dowiezieniem go do zakładu opieki zdrowotnej, o ile zajdzie taka potrzeba, 9) wykonywania przez kierowcę i opiekuna usługi w sposób rzetelny i zdyscyplinowany, 10) sprawdzenia czy dane zatrudnionej osoby lub dopuszczonej do pracy osoby nie są zamieszczone w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. z 2020 r., poz. 152) 11) przestrzegania wszelkich wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącego przewozu osób 12) wzajemnego powiadamiania się kierowcy i opiekuna dziecka o występujących niedogodnościach, zagrożeniach w trakcie dowozu dziecka, 13) zapewnienia w przypadku: a) awarii samochodu, pojazdu zastępczego spełniającego wymogi techniczne gwarantujące bezpieczny przewóz dziecka w czasie maksymalnie 90 minut, b) urlopu lub choroby kierowcy lub opiekuna, zastępstwa przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, 11. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) utrzymania w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych; 2) przestrzegania przepisów bhp i p.poż.; 3) oznakowania pojazdów na czas przewozów, że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych; 4) zapoznania się z trasą, której dotyczy przewóz. 12. Wykonawca powinien zadbać o bezpieczeństwo przewożonego dziecka i zgodnie z art. 39 ust. 3 Prawa o ruchu drogowym, w pojeździe samochodowym wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, nie przekraczające 150 cm wzrostu powinno być przewożone w foteliku ochronnym lub innym urządzeniu do przewożenia dzieci odpowiadającym wadze i wzrostowi dziecka oraz właściwym warunkom technicznym (1 dziecko). 13. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: ZADANIE 1: w kwocie: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100) ZADANIE 2: w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) ZADANIE 3: w kwocie: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ dla Zadania 1-3) pn. „Wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów”- oryginał dokumentu; Treść dokumentu powinna określać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: dokumenty i oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 pkt 1 i 2 oraz w § 7 ust. 3 SIWZ – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne takie jak: oferta cenowa; dokumenty i oświadczenia wymienione w § 7 ust. 2 pkt 3 oraz w § 7 ust. 4 SIWZ - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy). 5. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1.1 do SIWZ) – Zadanie 1; 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1.2 do SIWZ) – Zadanie 2; 3) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1.3 do SIWZ) – Zadanie 3; 4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) – Zadanie 1-3; 5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – Zadanie 1-3; 6) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) – Zadanie 1-3 jeżeli dotyczy; 7) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – Zadanie 1-3 jeżeli dotyczy 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach