Przetargi.pl
Dowożenie dzieci szkolnych własnymi środkami transportu Wykonawcy, do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chlebówku i Parlinie, Gimnazjum Publicznego w Starej Dąbrowie oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2016-2017 i 2017-2018.

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci szkolnych własnymi środkami transportu Wykonawcy, do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chlebówku i Parlinie, Gimnazjum Publicznego w Starej Dąbrowie oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2016-2017 i 2017-2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługę związaną z dowozem dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych do niżej podanych placówek oświatowych na terenie gminy Stara Dąbrowa wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejscowości zamieszkania: 1.Publiczna Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Chlebówku, 2.Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ma. Konopnickiej w Parlinie, 3.Publiczne Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Starej Dąbrowie. Zakres zamówienia: 1)usługi przewozowe - dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Stara Dąbrowa w latach szkolnych 2016/2017 i 2017/2018 we wszystkie dni, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U Nr 46, poz. 432 ze zm.); 2) w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: a/ skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego; b/ odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub z innych przyczyn; Wykonawca zostaje powiadomiony przez Dyrektora Szkoły o zmianie terminu dowozu uczniów do i ze szkoły. 3)usługi będą świadczone środkami transportu wyposażone w pasy bezpieczeństwa przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz przepisy kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. Warunki bezpieczeństwa dzieci w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania z autobusu zapewnia Wykonawca w ramach obowiązkowego zapewnienia opieki. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na własny koszt zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 4)Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 5)Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum będzie się odbywał na podstawie harmonogramu dowozu, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy z początkiem każdego roku szkolnego, który będzie stanowił załącznik do umowy. Wstępny harmonogram dowozów stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 6)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu. Z chwilą ustalenia rozkładu zajęć lekcyjnych przez Dyrektorów w/w jednostek oświatowych, Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu. Powyższe zostanie uregulowane poprzez przesłanie nowego harmonogramu z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym. 7)Usługa dowozu dzieci będą świadczona według załączonego Planu dowozu, który określa trasy przejazdów autobusów z poszczególnych miejscowości gminy Stara Dąbrowa i miejscowości Sokolniki, gmina Maszewo (trasa nr 1 i trasa nr 2) do wyżej wymienionych szkół (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem dowozu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym. 8) Długości tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy, ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 9) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do : - stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny. 10) Do celu sporządzenia oferty należy przyjąć, że szacunkowa ilość kilometrów przejechanych przez 2 autobusy szkolne dowożące dzieci do w/w szkół w ciągu roku szkolnego (dwie trasy) wyniesie 74 995 km. 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian przebiegu tras określonych w Planie dowozu oraz ich długości. Jednak zmiana długości tras może się różnić od długości szacunkowej przyjmowanej do oferty, do ?30% i będzie ona precyzowana w ciągu każdego roku szkolnego. Wykonawca zobowiązany jest nadto na własny koszt: -utrzymywać w należytym porządku i czystości autobusy, -przestrzegać przepisy BHP i ppoż., -ubezpieczyć autobusy i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, -ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, -autobusy przewoźnika przeznaczone do transportu dzieci szkolnych muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, -oznaczyć autobusy na czas przewozów w sposób informujący, że są wykorzystywane do transportu dzieci szkolnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 2.Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Europejski standart emisji spalin dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym lub benzynowym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach