Przetargi.pl
Dowożenie dzieci szkolnych własnymi środkami transportu Wykonawcy, do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chlebówku i Parlinie, Gimnazjum Publicznego w Starej Dąbrowie oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2010-2011, 2011-2012 i 2012-2013.

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staradabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci szkolnych własnymi środkami transportu Wykonawcy, do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chlebówku i Parlinie, Gimnazjum Publicznego w Starej Dąbrowie oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2010-2011, 2011-2012 i 2012-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje usługę związaną z dowozem dzieci szkół podstawowych i gimnazjalnych do niżej podanych placówek oświatowych na terenie gminy Stara Dąbrowa wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsca zamieszkania: - Publiczna Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Chlebówku; -Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Parlinie - Publiczne Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Starej Dąbrowie. 1.3.2 Zakres zamówienia: 1) usługi przewozowe - dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Stara Dąbrowa w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 w dni, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.); 2) w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: a/ skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego b/ odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn Wykonawca zostaje powiadomiony przez Dyrektora Szkoły o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 3) usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. Warunki bezpieczeństwa dzieci w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania z autobusu zapewnia Wykonawca w ramach obowiązkowego zapewnienia opieki. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, na własny koszt, zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 4) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 5) Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum będzie się odbywał na podstawie harmonogramu dowozu, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy z początkiem każdego roku szkolnego, który będzie stanowił załącznik do umowy. Wstępny harmonogram dowozów stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu. Z chwilą ustalenia rozkładu zajęć lekcyjnych przez Dyrektorów w/w jednostek oświatowych, Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu. Powyższe zostanie uregulowane poprzez podpisanie stosownego aneksu wraz z harmonogramem. 7) Usługa dowozu dzieci będą świadczona według załączonego Planu dowozu, który określa trasy przejazdów autobusów z poszczególnych miejscowości gminy Stara Dąbrowa i miejscowości Sokolniki, gmina Maszewo (trasa nr 1 i trasa nr 2) do wyżej wymienionych szkół (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem dowozu. 8) Długości tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy, ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 9) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: - stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny. 10) Do celu sporządzenia oferty należy przyjąć, że szacunkowa ilość kilometrów przejechanych przez 2 autobusy szkolne dowożące dzieci do w/w szkół w ciągu roku szkolnego( dwie trasy) wyniesie 72 864 km. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian przebiegu tras określonych w Planie dowozu oraz ich długości. Jednak zmiana długości tras może się różnić od długości szacunkowej przyjmowanej do oferty, do ?30% i będzie ona precyzowana w ciągu każdego roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7000, 00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100.). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. w Sekretariacie Urzędu Gminy w Sta-rej Dąbrowie 73-112 Stara Dąbrowa 20, pokój nr 15 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wy-kluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach