Przetargi.pl
Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    Ignacego Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dowożenie dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w dni nauki w szkołach, obejmujące trasy szczegółowo przedstawione w załączniku Nr 8 do SIWZ dla poszczególnych zadań (zadanie 1, 2 i 3). Transport musi odbywać się pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych i polega na przewozie dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych wykazanych w załączniku nr 8 SIWZ wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i opieki w trakcie przewozu sprawowanej przez opiekuna zatrudnionego przez Wykonawcę. Wykonanie usługi polega na odebraniu dziecka z miejsca zamieszkania i dowiezieniu go do odpowiedniej placówki, a po zajęciach odwiezienie dziecka spod placówki oświatowej pod dom. Przebieg trasy przewozu uczniów niepełnosprawnych wraz z ich adresami domowymi opisane są w ww. załączniku. Długość trasy może ulec doraźnym korektom wynikającym ze zmian w planie lekcji, absencji uczniów, zmiany kilometrów i ilości dowożonych uczniów itp. - co będzie na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyliczone na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów wg stawki za 1 km określonej w ofercie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na 3 części i obejmuje (część oznacza zadanie): Zadanie Nr 1: 7 dzieci, trasa przejazdu wynosi 127 km/dzień - kurs do Ośrodka Rewalidacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Miąskowie i w drodze powrotnej do Zespołu Szkół Rolniczych w Środzie Wielkopolskiej. Pojazd, którym będą świadczone usługi transportu musi posiadać sprawną klimatyzację oraz aktualne badania techniczne i ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW. Zadanie Nr 2: 1 dziecko (głuchonieme – sprawne ruchowo), trasa przejazdu wynosi 140 km/tydzień (z czego 70 km w poniedziałek i 70 km w piątek) – kurs w poniedziałek przywóz ze Środy Wielkopolskiej do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu oraz kurs w piątek odwóz z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu do Środy Wielkopolskiej. Pojazd, którym będą świadczone usługi transportu musi posiadać sprawną klimatyzację oraz aktualne badania techniczne i ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW. Zadanie Nr 3: łącznie 4 dzieci, trasa przejazdu wynosi: 120 km/dzień, spośród których: 2 dzieci - do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego z Punktem Wczesnego Wspomagania we Wrześni oraz 2 dzieci - do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Arka we Wrześni. Pojazd, którym będą świadczone usługi transportu musi posiadać sprawną klimatyzację oraz aktualne badania techniczne i ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW. UWAGA: a) Prognozowana ilość kilometrów ma charakter orientacyjny, służący porównaniu złożonych ofert i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zrealizowania dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół w podanych ilościach. Zamawiający przyjął dla zadania nr 1 196 dni zajęć szkolnych w roku kalendarzowym, dla zadania nr 2 Zamawiający przyjął 186 dni natomiast dla zadania nr 3 Zamawiający przyjął 201 dni do oszacowania łącznej ilości kilometrów. Wykonawcy nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie, zarówno z tytułu niezrealizowania, jak i przekroczenia przez Zamawiającego prognozowanej wielkości ilości kursów do dowozu. b) Ewentualna zmiana ilości szacowanych kilometrów dowozu nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie przejechane kilometry- wg ceny określonej przez wykonawcę w złożonej ofercie. c) Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów. Łączna liczba zmienianych kilometrów na poszczególne zadanie nie może przekroczyć 2% szacowanej miesięcznej ilości kilometrów określonych w rozdziale III pkt 2 SIWZ. d) Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego lub przez dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu i odwozu w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: - skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości), - odpracowywaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy. e) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Wykonawcę i wliczona w cenę dowozu. Wykonawca zapewni – niezależnie od kierowcy – opiekuna przewożonym dzieciom, według zasad określonych w umowie ( załącznik Nr 5 do SIWZ) f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Zadania Nr 1, Zadania Nr 2 i dla Zadania Nr 3 – Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada licencje zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U z 2019r., 58 ze zm.) lub równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidło wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ ( w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden formularz ofertowy). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ).4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ) podać nazwy podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach