Przetargi.pl
Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasta Redy do placówek oświatowych w 2018 r.

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84240 Reda, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Gdańska 33
    84240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.reda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasta Redy do placówek oświatowych w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie zapewnienia niepełnosprawnym dzieciom zamieszkałym na terenie Gminy Miasto Reda bezpłatnego transportu i bezpieczeństwa wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu tam i z powrotem z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne, regularne dowożenie, wskazanych przez Zamawiającego, dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Redy (na trasie dom – placówka oświatowa – dom), we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację wychowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 28 grudnia 2018 r. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz dzieci niepełnosprawnych. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy na poszczególnych trasach, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład ten w zależności od występujących potrzeb może ulegać korektom w ciągu roku szkolnego. Wykonawca może łączyć i zmieniać proponowane tras w celu zoptymalizowania kosztów i czasu przewozu uczniów, pod warunkiem uzgodnienia zmiany z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras przejazdu oraz liczby dzieci w czasie trwania umowy. Zamawiający zakwalifikował do przewozu 37 dzieci niepełnosprawnych, w tym 4 dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz 33 dzieci niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie. Wykonawca musi dysponować minimum pięcioma sprawnymi technicznie środkami transportu do przewozu osób, w tym co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód ten powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka z pasażerem oraz zapewnić bezpieczeństwo dzieciom w czasie podróży. Siedzenia pasażerów powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem. Pojazdy muszą zapewnić opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. 2. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość środków transportu niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich osób uprawnionych do dowożenia. Wszystkie środki transportu, biorące udział w zamówieniu, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu Ponadto wykonawca zobowiązuję się dostarczyć przed podpisaniem umowy, polisę od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę minimum 300 000,00 zł wraz z dowodem jej opłacenia oraz wykaz osób, które będą dowoziły dzieci do placówek oświatowych. 3. Wykonawca gwarantuje opiekę jednej osoby, poza kierowcą, nad przewożonymi dziećmi i zapewnia ją podczas wykonywania usługi przewozu tj. od miejsca zamieszkania dziecka do placówki i z placówki do miejsca zamieszkania, a także w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki oraz z placówki do pojazdu. 4. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością lub zaniechaniem Wykonawcy. 5. Kierowca prowadzący pojazd oraz opiekun musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej. 6. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260). Liczba „dni szkolnych” w 2018 r. z podziałem na miesiące: Styczeń- 19; Luty- 13;Marzec- 20; Kwiecień- 19; Maj - 20; Czerwiec- 17; Wrzesień -20; Październik -23; Listopad - 21; Grudzień -15 SUMA DNI - 187
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60171000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zmianami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego http://bip.reda.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach