Przetargi.pl
Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2018/2019 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz (z odwozem) uczniów do szkół (ze szkół) w roku szkolnym 2018/2019 w dni zajęć szkolnych na terenie Gminy Kępno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOWÓZ (Z ODWOZEM) UCZNIÓW DO SZKÓŁ (ZE SZKÓŁ) W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 W DNI ZAJĘĆ SZKOLNYCH na terenie Gminy Kępno. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań (części): A. zadanie I (Trasa I – 35 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie – część I; B. zadanie II (Trasa II – 17 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kępnie – część II; C. zadanie III (Trasa III – 3 dni po 75,5 km; 2 dni po 57,5 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Hanulinie – część III; D. zadanie IV (Trasa IV - 95 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Mikorzynie – część IV; E. zadanie V (Trasa V – 1 dzień – 47,5 km; 4 dni – 37,5 km) – dowóz do Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kępnie – realizacja zajęć dydaktycznych ul. Zamkowa 1 w Kępnie (budynek Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kępnie) – część V. UWAGA! W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu. Szczegółowy zakres zamówienia określa „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Ilość dni zajęć szkolnych wynosi 185. Termin wykonania zamówienia - od 3.09.2018 r. do 21.06.2019 r. Kody CPV 60 10 00 00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. A. zadanie I (Trasa I – 35 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie – część I; B. zadanie II (Trasa II – 17 km) - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kępnie – część II; C. zadanie III (Trasa III – 3 dni po 75,5 km; 2 dni po 57,5 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Hanulinie – część III; D. zadanie IV (Trasa IV - 95 km) - dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego i Szkoły Podstawowej w Mikorzynie – część IV; E. zadanie V (Trasa V – 1 dzień – 47,5 km; 4 dni – 37,5 km) – dowóz do Szkoły Podstawowej w Hanulinie oraz dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kępnie – realizacja zajęć dydaktycznych ul. Zamkowa 1 w Kępnie (budynek Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kępnie) – część V. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie z przedstawionych części. UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 1.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli kontrola wykaże, że dana osoba nie jest zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie mogła brać udziału w realizacji zamówienia a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 1.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 1.10 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym wykazać, że spełnia określone przez wykonawcę warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. przedłoży licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1907 z 25.07.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/in/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=ff34958d-b6fe-4d6c-be0e-59941c50f9d0 https://bzp.uzp.gov.pl/in/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=ff34958d-b6fe-4d6c-be0e-59941c50f9d0 8/35 późn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi posiadać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach