Przetargi.pl
Dowóz uprawnionych uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławcu oraz do Zespołów Szkół w Chróścinie i Żdżarach w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Bolesławiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7836722
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    ul. Rynek 1 1
    98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie
    tel. 062 7836722
    REGON: 00053270200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslwaiec.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uprawnionych uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławcu oraz do Zespołów Szkół w Chróścinie i Żdżarach w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uprawnionych uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławcu oraz do Zespołów Szkół w Chróścinie i Żdżarach w roku szkolnym 2009/2010 - szacunkowy przebieg dzienny: 82 km - maksymalna ilość uczniów na poszczególnych odcinkach - 42 osoby 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 60.11.31.00-4 Usługi 2. Termin realizacji zamówienia: od 01 września 2009r. do dnia zakończenia nauki szkolnej w roku szkolnym 2009/2010, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wszystkich sobót, ferii zimowych i wiosennych oraz innych dni, w których nie będą pracowały szkoły. Trasa dowozu uczniów: 1. Przewoźnik podstawiać będzie środek transportu w miejscowości Mieleszyn o godzinie 6.55 i wykonywać będzie usługę dowozu na następującej trasie (dowozy): 1.1 przystanek w Mieleszynie na zakręcie przy P. Stanisławie Płuska o godzinie 6.55 1.2 przystanek przy Szkole Podstawowej w Mieleszynie o godzinie 7.00 1.3 przystanek PKS w Mieleszynie (Dzielna) o godzinie 7.03 1.4 przystanek PKS w Kamionce (we wsi) o godzinie 7.05 1.5 przystanek przy budynku szkolnym w Piaskach o godzinie 7.08 1.6 Zespół Szkół w Bolesławcu 7.15 1.7 przystanek PKS w Goli o godzinie 7.30 1.8 przystanek przy Szkole Podstawowej w Chróścinie o godzinie 7.35 1.9 Zespół Szkół w Bolesławcu 7.40 1.10 przystanek PKS w Wiewiórce o godzinie 7.50 1.11 przystanek przy Szkole Podstawowej w Żdżarach o godzinie 8.00 1.12 przystanek PKS w Wiewiórce o godzinie 8.05 1.13 Zespół Szkół w Bolesławcu o godzinie 8.15 2. Dowóz uczniów do miejscowości zamieszkania odbywać się będzie po zakończeniu zajęć, zgodnie z planem lekcyjnym. 3.W przypadku zmian w rozkładzie lekcji Przewoźnik zobowiązuje się dostosować godziny dowozu i odwozu uczniów z przystanków określonych w pkt 1. 4.Usługi przewozowe wymienione w pkt 1 - dowozy do szkół Przewoźnik wykona w godzinach od 6.55 do 8.30. 5.Usługi przewozowe - dowóz uczniów do miejsc zamieszkania Przewoźnik wykona w godzinach od 12.15 do 16.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zarobkowego przewozu osób. ( zamawiający wymaga przedłożenia kompletu aktualnych dokumentów wymaganych od przewoźników, określonych w przepisach ustaw Prawo przewozowe, Prawo o ruchu drogowym, Prawo transportu drogowego oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw oraz aktualnych dokumentów kierowców pojazdów uprawnionych do zarobkowego przewozu osób, jeżeli przedsiębiorca takich zatrudnia); 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 1.5 zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy). 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści SIWZ, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, g. wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy. 5. Warunki dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał co najmniej dwa środki transportu umożliwiające jednorazowe zabranie 42 osób (tj. minimum 42 rejestrowane miejsca siedzące). 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Dokumenty wymagane w postępowaniu wraz z oświadczeniami i dokumentami jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: -Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem -Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ -Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (typ, marka, liczba miejsc, rok produkcji). Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał minimum dwa autobusy (w tym jeden rezerwowy) umożliwiające jednorazowe zabranie 42 osób (tj. minimum 42 rejestrowane miejsca siedzące). -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz ubezpieczenia NW) -Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 do SIWZ -Formularz cenowy wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania ofert z dopiskiem za zgodność z oryginałem, ewentualnie przez notariusza, radcę prawnego lub adwokata. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów - oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, - oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, - jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, 9 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne) 9.1 wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 9.2 oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 9.3 oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ dotyczące podmiotów nie będących konsorcjami lub spółkami cywilnymi 9.4 Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust. 1 pkt 1)-4) i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 u.p.z.p. 9.5 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. UWAGA: Oferent, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedstawienia (przed podpisaniem umowy) Zamawiającemu umowy, porozumienia lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum, podpisany przez wszystkich partnerów. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 10 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 10.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 10.2 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.3 Dokumenty wymienione w pkt. 10 muszą być złożone w języku polskim, lub jako tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.boleslawiec.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach