Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.

Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Warszawska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 622 36 31 , , fax. 16 622 36 31
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązownica
    Warszawska 15
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 16 622 36 31 , , fax. 16 622 36 31
    REGON: 36623019100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowych w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021. Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych. 2.2 Usługa świadczona będzie w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych. 2.3 Usługi świadczone będą zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2016 ze zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1983 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.). 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 2.5 Wykonawca, który będzie świadczył usługę dowozu dzieci, będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób. 2.6 Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika – Wykonawcy. 2.7 Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia (dowozu dzieci do szkół) muszą być oznakowane, zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne, posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. 2.8 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na obszarze gminy Wiązownica. 2.9 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 2.10 Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej. 2.11 Szacunkowa liczba dzieci, które korzystać będą z dowozów do szkół w roku szkolnym 2019;/2020 wynosi 179 uczniów, a w roku szkolnym 2020-2021 – 186 uczniów, w tym: 1. Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 27/29 uczniów, 2. Szkoła Podstawowa w Szówsku 51/50 uczniów, 3. Szkoła Podstawowa w Zapałowie 20/25 uczniów, 4. Szkoła Podstawowa w Piwodzie 39/42 uczniów, 5. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu 42/40 uczniów. Liczby uczniów są prognozowane i orientacyjne, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 2.12 Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach: Nielepkowice do SP w Wiązownicy; Koniaczów i Sobiecin, Szówsko Krzyżówka do SP w Szówsku; Wólka Zapałowska, Surmaczówka i Ryszkowa Wola (Pochodaje) do SP w Zapałowie; Cetula do SP w Piwodzie; Radawa i Mołodycz do SP w Mołodyczu; 2.13 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 5 CZĘŚCI. Część Nr 1 Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Wiązownicy w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Nielepkowice - Wiązownica; Część Nr 2 Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Szówsku w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Sobiecin - Koniaczów - Szówsko; Część Nr 3 Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Zapałowie w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Wólka Zapałowska – Zapałów; Trasa Nr 2 - dowóz uczniów na trasie Surmaczówka – Ryszkowa Wola (Pochodaje) –Zapałów Część Nr 4 Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Piwodzie w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Cetula - Piwoda Część Nr 5 Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Radawa - Mołodycz - Mołodycz Szkoła Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SIWZ – Harmonogram dowozu. 2.14 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ. 2.15 Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji zadania w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 2.16 Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i wykonania wszelkich usług niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. 2.17 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm, siłami własnymi lub przez zlecone podwykonawstwo. 2.18 Zamawiający wymaga, aby stosownie do przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy – Kodeks pracy. W szczególności zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony, czas określony lub okres próbny, w pełnym wymiarze czasu pracy. 2.19 Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby, którym powierzone zostaną czynności związane z realizacją zamówienia – tj. - min. 2 zatrudnione osoby (kierowca+ opiekun) na każdą odrębną część zamówienia). 2.20 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.19. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.20.1 żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2.20.2 żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w. wymogów, 2.20.3 przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.21 Na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp., na potwierdzenie faktu zatrudnienia, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z przedmiotem zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, oraz dokumentów potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek przez wykonawcę lub podwykonawcę, w postaci np. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia. 2.22 Nieprzedłożenie dokumentów o których mowa w pkt. 2.20 w terminach określonych przez Zamawiającego będzie traktowane jako uchylanie się od obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę. 2.23 Sankcje w stosunku do Wykonawcy lub Podwykonawcy, za wykonywanie czynności związanych z przedmiotem zamówienia przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę, lub nieprzedłożenia dokumentów lub dowodów na potwierdzenie zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, określone zostały w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów i oświadczeń złożonych na wezwanie zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 3 do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach