Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Tomaszów Lubelski do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009-2010

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6643085 , fax. 084 6643873
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
    ul. 29 Listopada 9 9
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6643085, fax. 084 6643873
    REGON: 00055096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Tomaszów Lubelski do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do szkół na następujących trasach 1. Typin - Podhorce 7 dzieci. 2. Nedeżów - Klekacz-Nowa Wieś - Podhorce 18 dzieci. 3. Górno - Sabaudia 8 dzieci. 4. Górno - Justynówka - Podhorce 6 dzieci 5. Przeorsk - Ruda Wołoska - Łaszczówka 34 dzieci. 6. Przecinka - Podhorce - Justynówka 16 dzieci 7. Lipka - Majdan Górny 19 dzieci. 8. Ulów - Tomaszów Lub. 13 dzieci 9. Kolonia Rogóźno - Tomaszów Lub. 13 dzieci. 10. Pasieki - Tomaszów Lub. 26 dzieci. 11. Jeziernia - Tomaszów Lub. 21 dzieci. 12. Rabinówna - Tomaszów Lub. 23 dzieci. 13. Dąbrowa Tomaszowska - Tomaszów Lubelski 5 dzieci. 14. Gródek Kolonia-Wola Gród.-Podhorce 7 dzieci
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie są wykluczeni w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia co najmniej od 3 lat - posiadają bazę i zaplecze techniczne do przewozu osób - zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymienione w pkt. XIII SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia dokumentów ustawowych oraz dodatkowych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) Wymagane dokumenty od oferenta 1. Wypełniony formularz oferty cenowej - zał. nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej SIWZ W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualne odpis(y) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert; Z w.w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art.23 ust.1 ( spółka cywilna, konsorcjum) wymagane jest złożenie: - W przypadku spółki cywilnej: pełnomocnictwa wystawionego przez wszystkich wspólników(w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników) wskazującego na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub złożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika sposób reprezentacji. - W przypadku zgłoszenia się do udziału konsorcjum, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa ( w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum) wskazującego na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w której określone zostaną prawa i obowiązki poszczególnych przedsiębiorców. Potencjał techniczny i finansowy podmiotów występujących wspólnie będzie rozpatrywany razem natomiast dokumenty potwierdzające, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu traktowane są oddzielnie - dokumenty określone w pkt. XIII SIWZ każdy z uczestników, podmiotów występujących wspólnie musi przedstawić osobno - nie złożenie przez poszczególnych uczestników podmiotów występujących wspólnie dokumentów określonych w pkt. XIII SIWZ oraz zaświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na zasadzie art.24 w/w ustawy załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie wykluczeniem z postępowania całego podmiotu. - Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert. 5. Kalkulacja dowozu dzieci w rozbiciu na poszczególne zadania 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert; 7. Doświadczenie w zakresie przewozu osób w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu) - wzór zał. nr 6 do SIWZ 8. Wykaz środków transportu o wymaganym standardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz ważnych polis OC +NW - wzór zał. nr 3 do SIWZ 9. Oświadczenie o zastępczych środkach transportu -wzór zał. nr 4 do SIWZ 10. Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiącą załącznik nr.5 do SIWZ Dokumenty, o których mowa w pkt. XIII mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale. Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: za zgodność z oryginałem lub równoważnej na każdej stronie kopii. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy lub osobę upoważnioną. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 3 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach