Przetargi.pl
Dowóz uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pniowie – Pniów ul. Szkolna 4/1 w roku szkolnym 2024/2025

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, ul. Strzelecka 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323326710
  • Data zamieszczenia: 2024-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK
    ul. Strzelecka 35
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 323326710
    REGON: 240804280
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.toszek.pl/2328/619/centrum-uslug-wspolnych-gminy-toszek.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pniowie – Pniów ul. Szkolna 4/1 w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pniowie – Pniów ul. Szkolna 4/1 w roku szkolnym 2024/2025 tj:a) oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej - dzieci w wieku 3 do 6 lat,b) Szkoły Podstawowej klasy I – VIII oraz odbiór dzieci po zajęciach lekcyjnych i ich dowóz do ustalonych przystanków ww. miejscowości,c) dowóz zaplanowany jest na godzinę 8:00, odbiór o godzinie 15:05.Dowóz jak i odwóz odbywa się z miejscowości:a) Paczyna: ul. Pniowska,b) Pniów: ul. Srocza Góra, Miodowa, Jaskółcza, Słowików, Wielowiejska, Szkolna 4/1.c) Ustala się nieprzekraczalną trasę dzienną w ilości 20 km,UWAGA !!!Szacunkowa ilość przewożonych dzieci do Szkoły Podstawowej wynosi 38z zastrzeżeniem, iż w trakcie roku szkolnego mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do dowożenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust 2pzp dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: zezwolenie na wykonywanie zawoduprzewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U.2022 poz. 209 z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 lub ust.2 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz. U.z 2013 r. poz. 567, z późn. zm.).3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu wodniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej lub w odniesieniu do sytuacji finansowej.4. zdolności technicznej lub zawodowej.4.1. Warunek w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponować: pojazdami posiadającymi sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku/uczniowiporuszającemu się na wózku w postaci: wind i/lub ramp i/lub najazdów oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozudzieci/uczniów i wózków. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane, powyżej 10miejsc siedzących. Pojazdy muszą posiadać:a) aktualne badanie techniczne,b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OCi NNW,c) homologację,d) klimatyzację ( Załącznik Nr 5 do SWZ) w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenieniniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny.4.2. Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dysponowałkierowcami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ) (w przypadku wspólnego ubieganiasię dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał osobowy).4.3 Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zatrudnionymi na umowę o pracę, posiadającymi kwalifikacje zawodoweodpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: dysponuje osobami, które będą pełnić funkcję kierowców,posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów - kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia, w szczególności: posiadającymi prawo jazdy odpowiednio kat. D, D1 i B, odpowiedzialnymi za świadczenieusług, uprawnieniami do przewozu osób, z minimum 2 letnim doświadczeniem, wraz z informacjami na temat ichdoświadczenia, kwalifikacji – niezbędnymi do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nichczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania kierowcami (szczegóły zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ);Zamawiający informuje, że wymaga od Wykonawcy spełnienia ciążących na nim jako na pracodawcy obowiązków wzakresie działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub opieką nad nimi,określonych w ustawie z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniem zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. z 2023, poz. 181), w tym obowiązku uzyskania informacji, czy dane osób dopuszczonych do ww. działalności sązamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS) z dostępem ograniczonym, zgodnie z art.21 przedmiotowej ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).4.4 Posiada opłaconą polisę (na czas trwania umowy), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, woparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określonew pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1.4. SWZ, Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonająposzczególni Wykonawcy.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 Prawazamówień publicznych może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach