Przetargi.pl
Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię w roku 2013

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
    ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
    REGON: 07003438400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowożenie uczniów wraz z opiekunem na trasie szkoła - pływalnia - lodowisko - korty tenisowe - szkoła odbywać się będzie z następujących szkół: 1) Zespół Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41, 2) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12, 3) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, 4) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, 5) Szkoła Podstawowa Nr 9 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 68, 6) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2a. Przewóz uczniów winien odbywać się autobusem mającym min. 50 miejsc siedzących. Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów. Autobusy muszą posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Przewóz uczniów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 15.30 zgodnie z harmonogramem - łączna ilość dni 190 (po wyłączeniu dni przerw w nauce). Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz ewentualne zmiany ilości dowożonych uczniów, oszacowana liczba dzieci i liczba kursów może ulec zmianie. Średnia dzienna ilość kursów - 25. Średnia dzienna ilość km - 135. Warunki realizacji usługi: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Ponadto, pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów) przez cały okres wykonywania zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres wykonywania zamówienia. 3) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci szkół podstawowych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia. 4) W przypadku awarii środka transportowego lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie przewozu, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić na własny koszt transport zastępczy w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku niezapewnienia transportu zastępczego, o którym mowa wyżej, Zamawiający ma prawo zapewnić transport uczniów we własnym zakresie na koszt Wykonawcy. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. 7) Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie miesięcznie wg ceny jednostkowej brutto za 1 wozokilometr wskazanej w ofercie pomnożonej przez ilość przejechanych kilometrów w tym okresie na podstawie przedkładanych faktur. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za prace niewykonane w przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 190 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach