Urząd Gminy Łapsze Niżne ogłasza przetarg
- Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2659310 , fax. 018 2659315
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łapsze Niżne
ul. Jana Pawła II 20 20
34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
tel. 018 2659310, fax. 018 2659315
REGON: 00055003100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów: 1)Zespołu Szkół we Frydmanie, 2)Szkoły Podstawowej w Niedzicy 3)Gimnazjum w Łapszach Niżnych, 4)Szkoły Podstawowej w Łapszach Niżnych, w roku szkolnym 2009/2010. 2.Transport (dowóz i odwóz) uczniów odbywać się będzie z uwzględnieniem przerw wakacyjnych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 3.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące części: 1)Część I - transport uczniów z miejscowości Falsztyn 2)Część II - transport uczniów z miejscowości Niedzica Zamek 3)Część III - transport uczniów z miejscowości Trybsz, Łapszanka i Łapsze Wyżne 4)Część IV - transport uczniów z miejscowości Niedzica Zamek, Niedzica i Kacwin 5)Część V- transport uczniów w miejscowości Łapsze Niżne do oraz z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Łapszach Niżnych 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu i ilości kursów, w przypadku, gdy z opracowanych planów lekcji wynikać będzie konieczność takich zmian. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, b)aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, realizują w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie transportu osób, odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie, b)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: - dla części I i II zamówienia min. 1 autobus - dla części III zamówienia min. 2 autobusy - dla części IV zamówienia min. 2 autobusy - dla części V zamówienia min. 1 bus c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ubezpieczenie pojazdów OC i NW 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. 2.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 niniejszej specyfikacji mają dostarczyć: 1)Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie transportu osób, odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika nr 3) . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie z usług w zakresie transportu osób zostały wykonane należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zleceniodawcą. 7)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg Załącznika nr 4). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń. Do wykazu należy dołączyć: a)dowody rejestracyjne pojazdów, b)aktualne badania techniczne pojazdów. 8)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 5). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - prawa jazdy kierowców. 10)Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - aktualne ubezpieczenie pojazdów OC i NW 11)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 6) 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.2, 4 - 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.1. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.2, 4 - 5 i 11 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Spółka cywilna dołączy zaświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.4 odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego) oraz odrębnie dla poszczególnych wspólników (dotyczy podatku dochodowego). 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz uczniów do: Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój oraz uczniów do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy
Dodano: 2016-07-26 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Dodano: 2016-07-22 - Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary
Dodano: 2016-07-21 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Krakowie, w Radwanowicach i w Skawinie wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od dnia 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-07-15 - Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Skrzyszowie, Zespołu Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Szynwałdzie oraz Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pogórskiej Woli w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczucin do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017r
Dodano: 2016-07-01 - PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie usług transportu sanitarnego dla potrzeb pacjentów Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-06-09