Przetargi.pl
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie

Urząd Gminy Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 47 65 065, 47 65 063 , fax. 032 4765100
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Godów
    ul. 1 Maja 53 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax. 032 4765100
    REGON: 00053185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach oraz Zespołu Szkół w Skrzyszowie pod nadzorem opiekuna na trasie : jeden raz dziennie Podbucze - Krostoszowice - Skrzyszów jeden raz dziennie Skrzyszów - Krostoszowice - Podbucze. Kursy dzienne odbywać się będą w godzinach 7.15 do 15.30. Dokładne godziny przewozu zostaną określone przez Dyrektora Zespołu Szkół w Skrzyszowie w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach. Dowozem objętych jest ok. 56 uczniów. Ostateczna lista dowożonych uczniów zostanie wskazana w terminie do 10 września 2009 roku. Wymagany do przewozu jest autobus co najmniej 35 osobowy. Dowożenie obejmuje okres roku szkolnego 2009/2010 zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - wrzesień 22 dni, październik - 22 dni, listopad - 20 dni, grudzień - 16 dni, styczeń - 20 dni, luty - 10 dni, marzec - 23 dni, kwiecień - 18 dni, maj - 20 dni i czerwiec - 17 dni - ogółem 188 dni dowozu w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: kierowcą, który posiada odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów - prawo jazdy kategorii D. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę polegającą na dowozie dzieci o wartości co najmniej 25.000 PLN rocznie, b) wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem usługi, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz usług wykonanych tj. zakończonych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 6a, zawierający następujące dane : nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres wykonywania usług, opis wykonywanych usług wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, wartość zrealizowanych usług. 5. Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie np. referencje. 6. Wykaz zawierający dane osób które będą wykonywać usługę (nazwisko i imię, wiek, posiadany staż pracy). 7. Oświadczenie kierowców, że nie byli karani. 8. oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa w razie nieobecności kierowcy (na tych samych warunkach co w przedstawionej ofercie). 9. Oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa w razie nieobecności opiekuna ( na tych samych warunkach co w przedstawionej ofercie). 10. Oświadczenie o zapewnieniu zastępczego środka transportu (w przypadku gdy wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu na warunkach przedstawionych w swojej ofercie). 11. Dokument uprawniający wykonawcę do transportu drogowego w zakresie przewozu osób - ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego, 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywanych czynności (nazwisko i imię, wiek, posiadany staż pracy, posiadane kwalifikacje). 13. Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego środka transportu - autobus minimum 35 osobowy z automatycznie otwieranymi drzwiami, posiadający miejsca siedzące skierowane przodem do kierunku jazdy (należy potwierdzić kserokopią dowodu rejestracyjnego). 14. Dokument potwierdzający aktualny przegląd techniczny pojazdu. 15. Wypełniony druk oferta. 16. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 17. Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. 18. Oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu do wykonania określonego zakresu usług. 19. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia. 20. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach