Przetargi.pl
Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy do szkół i placówek w roku szkolnym 2019/2020".

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Pl.Moniuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 314 15 35 , fax. 34 3144 12 19
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej
    Pl.Moniuszki 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    tel. 34 314 15 35, fax. 34 3144 12 19
    REGON: 24008465000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy do szkół i placówek w roku szkolnym 2019/2020".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: „Dowożenie i odwożenie uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej". 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów z terenu Miasta i Gminy Koziegłowy do szkół oraz ich powrót do domu w roku szkolnym 2019/2020. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego. Zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę. . Szczegółowy wykaz tras i ilości dzieci oraz opiekunów zawiera SIWZ - tabela w Rozdziale III.Szacowany przejazd na wszystkich trasach w obie strony to około 600km/dziennie ZADANIE NR 2 Dowozy niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę. Dowozem busem objętych będzie 17 uczniów. Ilość uczniów może ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego. Wykonawca będzie realizował przewozy minimum dwoma pojazdami, w tym: 1) jednym pojazdem przystosowanym do przewozu wózków inwalidzkich - wyposażonym w windę lub najazd szynowy, przewidzianym do przejazdu 6 osób (przewidywana ilość: 3 wózki) na trasie: Koziegłowy – Krusin - Gniazdów - Siedlec Duży- Częstochowa, ul. Czecha- szacowana liczba 140km/dziennie 2) jednym pojazdem przewidzianym do przejazdu 11 osób na trasie: szacowana liczba 200 km/dziennie a) Koziegłowy - Mysłów - Rosochacz - Koziegłowy - Częstochowa. b) przywóz i odwóz dzieci do Oddziału Integracyjnego w Hucie Starej. c) raz w tygodniu (poniedziałek) odwóz ucznia na trasie Lgota Górna- Dąbrowa Górnicza, przywóz ucznia (piątek) w godzinach popołudniowych Dąbrowa Górnicza – Lgota Górna: szacowana liczba km/tydzień 200 km Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w roku szkolnym 2019/2020 dla pojazdu dla 6 osób wyposażonego w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim - 140 km * 186 = 26 040 km Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w roku szkolnym 2019/2020 dla pojazdu dla 11 osób - 200 km * 186 = 37 200 km Szacowana ilość kilometrów do przejechania w roku szkolnym 2019/2020 dla 1 ucznia 200 km*35 tygodni (Zamawiający przyjmuje do wyceny 70 dni przejazdu po 100 km)= 7 000,00 km 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. 4. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2019/2020 w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym, tj osobą upoważnioną w ZEAOS Koziegłowy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 5. Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 6. Przed rozpoczęciem roku szkolnego Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki której uczniowie mają być dowożeni, oraz miejscem z którego zabierze opiekuna dla grupy uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniające wsiadanie opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. 7. W przypadku awarii autobusu / busa przewożącego uczniów opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego. 8. Opiekun wspólnie z kierowcą podejmuje decyzje co do dalszego postępowania w razie awarii, wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Opiekun i kierowca zobowiązani są wspólnie ustalić i zapisać w formie notatki czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. 9. Liczba osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 10. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: 1) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe, 2) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym. 11. W zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do: a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie. b) Autobusy/busy, zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. b) Autobusy/busy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga również, aby autobusy/busy były wyposażone w 2 pary drzwi (tylne i przednie), otwierane tylko ze stanowiska kierowcy. c) Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. d) zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny pojazdów, e) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, f) zapewnienia każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie, g) W przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu. h) zamontowania w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy (o ile nie posiada) systemu pozwalającego na monitorowanie boku i tyłu pojazdu. 12. W przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - Wykonawca będzie realizował przewozy minimum dwoma pojazdami, z których jeden może stanowić własność Zamawiającego: a) jednym pojazdem przystosowanym do przewozu wózków inwalidzkich - wyposażonym w windę lub najazd szynowy, przewidzianym do przejazdu 6 osób (przewidywana ilość: 3 wózki) b) jednym pojazdem przewidzianym do przejazdu 11 osób. Zamawiający posiada busa przystosowanego do przejazdu osób niepełnosprawnych marki Opel Movano 2.5 CDTI, nr rejestracyjny SMY45VM, nr identyfikacyjny pojazdu VN1F9C1L639575034, rok produkcji 2008 r. Bus jest wyposażony w windę. Wykonawca może wykonywać przewozów tym pojazdem. Pojazd będzie ewentualnie udostępniony na zasadzie umowy użyczenia celem realizacji niniejszego zamówienia. Wzór umowy użyczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Ilość dni nauki w szkole: Rok szkolny 2019/2020: 186 14. Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . 15.Informacja o możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.\ 16. Informacja o zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. Zamawiający zaleca wizytację miejsca realizacji zadania tj. tras przejazdu autobusów, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy na wykonanie zadania. 18. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdego uzupełnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie usług. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. 19. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 21. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia (dla obydwu zadań), w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia, Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). dla zadania nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3. kwotę gwarancji/poręczenia, 4. termin ważności gwarancji/poręczenia, 5. oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 pzp 6. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 75 8279 1010 0320 3414 2003 0001 w tytule przelewu należy wskazać „wadium – przetarg na dowozy uczniów do szkół 2019 - zadanie nr ......, jednocześnie kopię przelewu dołączyć do oferty. Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (gwarancje, poręczenia) winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8 . Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujący warunek w zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2; Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważną na cały okres wykonywania zamówienia W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Na ofertę składają się; a) formularz oferty b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie (o ile dotyczy) e) potwierdzenie wniesienia wadium f) zobowiązanie i oświadczenia innego podmiotu (o ile dotyczy) 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 P.z.p. 8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. 10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. 11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2 – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2). 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach