Przetargi.pl
„Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół podstawowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zapewnieniem opieki dla wszystkich dowożonych w roku szkolnym 2019/2020”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół podstawowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zapewnieniem opieki dla wszystkich dowożonych w roku szkolnym 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Jarocin z zapewnieniem opieki przewoźnika tj. do Szkoły Podstawowej nr 3 w Jarocinie, Zespołu Szkół w Witaszycach, Szkoły Podstawowej w Golinie, Zespołu Szkół w Mieszkowie, Szkoły Podstawowej w Cielczy. 2) Dowóz uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem opieki przez przewoźnika do Zespołu Szkół nr 5 w Jarocinie, Niepublicznego Przedszkola z oddziałami integracyjnymi MARCINEK w Jarocinie, Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie, Akademii Dobrej Edukacji w Jarocinie. 3) Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jarocin od dnia 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. odbywać się będzie zgodnie z liniami tras opisanymi w Tomie III SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 4) Dowóz uczniów w każdej sytuacji, w tym także w przypadku awarii własnego autobusu; w takim przypadku przewoźnik zobowiązany jest podstawić autobus/pojazd zastępczy w czasie maksymalnie 45 minut od wystąpienia awarii. 5.1.1. Obowiązki Wykonawcy: 1) Po zawarciu umowy Wykonawca, przed wykonaniem usługi tj. dniem 02.09.2019r., przedłoży Zamawiającemu zezwolenie Burmistrza Jarocina na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych. 2) W dniu zawarcia umowy Wykonawca potwierdzi stan techniczny autobusów, którymi świadczona będzie usługa odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych, opłaconym ubezpieczeniem OC i NNW. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu co pół roku dowodów rejestracyjnych aut realizujących usługę oraz dokumentów potwierdzających dokonanie wpłat na ubezpieczenie OC oraz NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej kontroli stanu technicznego autobusów w czasie trwania roku szkolnego. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. 5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Przewoźnika osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Przewoźnik przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Przewoźnika osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Przewoźnika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Przewoźnika; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Przewoźnika kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Przewoźnika (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Przewoźnika składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Przewoźnika kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.5.4.Z tytułu niespełnienia przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Przewoźnika w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów potwierdzenia spełnienia przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejsza umowę. 5.5.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada licencję lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika lub inny dokument uprawniający do wykonywania usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym j.t. Dz. U. 2019, poz. 58. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek musi być spełniony przez Wykonawców oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” oraz następujące załączniki: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach