Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Żyrardów w roku szkolnym 2009/2010 do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Róży Czackiej w Laskach przy ul. Brzozowej 75 oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21.

Gmina Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Żyrardów w roku szkolnym 2009/2010 do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Róży Czackiej w Laskach przy ul. Brzozowej 75 oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Żyrardów w roku szkolnym 2009/2010, tj od 1.09.2009r. do 25.06.2010r. w dni nauki szkolnej do: Część 1. dowóz 2 dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Róży Czackiej w Laskach, ul. Brzozowa 75, 05-080 Izabelin; Część 2. dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego do Zespołu Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kilińskiego 21, 05-825 Grodzisk Maz. Dowóz musi być dostosowany do ustalonego z Zamawiającym harmonogramem zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci oraz dziennym limitem kilometrów wynoszącym dla: części 1. - 240 km dziennie, części 2. - 75 km dziennie Liczba dzieci w czasie realizacji zamówienia może ulec zmianie. Sposób realizacji określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Na zamówienie uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu nieograniczonym mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, transportu drogowego taksówką; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. posiadają udokumentowane doświadczenie w dowozie dzieci niepełnosprawnych; b. posiadają zaplecze transportowe do przewozu osób; c. potwierdzają swoją gotowość do pełnej dyspozycyjności w okresie roku szkolnego 2009-2010 gwarantującą przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z ustalonym harmonogramem, dopuszczającym możliwość nagłych zmian w terminach dowozu, wynikających, m.in. ze zwolnień lekarskich dzieci; d. posiadają udokumentowane kwalifikacje w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej (dotyczy realizacji części 1 zamówienia). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zm). Podstawą dokonania oceny spełniania warunków ubiegania się o zamówienie jest oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu ww warunków. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny wyciąg z rejestru przedsiębiorców albo z ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) jeżeli formularz ofertowy i inne dokumenty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - dokument wskazujący umocowanie osoby podpisującej ww dokumenty do występowania w imieniu Wykonawcy, 5) kserokopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, transportu drogowego taksówką, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług tożsamych z zakresem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 8) zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej (dotyczy realizacji części 1 zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach